1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Mja die US account gebruik ik dan alleen voor te kopen en niet om te spelen :p
    Wist ook niet dat je 2 accounts op primary kon zetten??
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Op de PS4 kan dat wel... heb zelf 4 accounts op primary

    Op de PS3 kon je geloof ik max 1 of 2 op primary zetten...

    Als je je PS4 gaat verkopen in de toekomst, moet je wel even je accounts deactiveren voordat je ze eraf haalt..
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wilde mijn psn account ook weer primary zetten. Mijn ps is net terug van reparatie. Krijg ik de melding dat mijn account al op een andere console als primary staat en die eerst moet verwijderen.
    Ik denk dat ik mijn case van mijn eigen ps heb maar dat het mobo ed. nieuw is. Moest ook alles weer downen en instellen.

    Ga ik naar de site van playstation om bij mijn account daar de oude console van primary te halen, krijg ik de mededeling dat dit alleen op de console zelf kan. Euhhhhh die heb ik dus niet.. Wtf. Iemand een idee hoe je dat oplost.
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Je vraag is eigenlijk al beantwoord, maar nogmaals; ja, werkt prima! ;)
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Sony contacteren..

    Die kunnen het voor je resetten..

    Daarom altijd je account deactiveren als je je Playstation verkoopt of naar Sony opstuurt.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik had dat vorige week ook, dat heeft Sony nu gereset.
    Maar bizar: gisteren zat ik Netflix te kijken word ik tot 3x uitgelogd met de melding dat ik ergens anders was ingelogd 8)
    Dus maar ff wachtwoord veranderd, kwam het nog 1x!


    Raarrr
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb al tijdje hetzelfde. Kan m'n ps4 niet op primary zetten omdat ie al ergens anders op primary staat. Heel vaag, jaar geleden stond ie nog gewoon primary.

    Je kan 1x per jaar ofzo via Sony website het laten resetten. Dat geprobeerd, maar gaf ie aan dat dat al een keer gedaan is, en daarom kan het niet nog een keer dit jaar..

    Dus zou dat doen als ik jou was. Zal even kijken of ik de link daarvoor zo kan vinden.

    Edit:


    Try this link: https://account.sonyentertainmentne...vice-entity=np&j_username=liljj2798@yahoo.com

    Click on the Account tab then on Media and Devices on the left then Game and the deactivate all option will come up. You can only do this every 6 months.

    Edit 2: If you are using mobile, at the top of the screen where it says dashboard, next to it will be 3 horizontal lines, press that then go to account then Media and devices.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2016
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks heren.
    Het is inmiddels opgelost door Sony helpdesk. Moest wel ruim 45min in de wacht zitten.
    Ze hebben hem gereset. Ze konden niet zien dat mijn console ter reparatie in de UK is geweest dus BOL.com is erg vaag geweest blijkbaar. Maar hij heeft hem gerest voor mij.

    De volgende keer zal ik zorgen dat bij beide accounts (nl en us) de boel van primary wordt gehaald als hij weggmoet.
    Volgende keer is 10nov met de aankoop van een ps4 Pro.

    Nog nagevraagd bij de helpdesk en je kan zelf 1 keer per 6 maanden je console remote verwijderen van je psn account inderdaad, zoals je aangeeft @Grave
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]
    https://blog.eu.playstation.com/2016/10/26/first-look-at-two-new-licensed-pro-controllers-for-ps4/

    Nieuwe "PRO" controllers.

    - YEY FUCKING EINDELIJK NORMALE CONTROLLERS MET MEER KNOPPEN WTF
    - Kosten waarschijnlijk rond de 100 eu
    - Niet draadloos, dus dat gaat van je 2 (of 3 met PS4PRO) zeer kostbare USB slots af...
    - Met draad, dus minimale lag
    - Beide schijtlelijk
    - Third party crap, al 5 keer een Razer shit om moeten ruilen met garantie (waarvan 2 360controllers) , ziet er leuk uit maar kwaliteit is bagger.
    - WTF is Nacon?
    - Geen lightbar, dus... PSVR?

    Alom nogal meh, geef gewoon een echte Playstation controller met 4-6 extra knoppen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Everybody's Gone To Rapture is PSN Plus game van november!
    Nooice!
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind ze ook niet mooi.. echt niet. Mja ik denk dat veel die hard gamers wel blij zijn met wat extra knoppen.:D
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    PS account gehackt... Mailadres is veranderd en kom er niet meer in. Net support gebeld maar wachttijd is fucking 60 minuten... Zullen wss wel meer mensen last van hebben. Lekker Sony... Vooral op je vrije dag erg chill :'-(
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck. Dus je komt niet meer op je account, andere gevolgen? Raar want psn was wel even down geloof ik, gisteren ofzo. Ik denk dat ik snel even m'n paypal un-link..
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jup, ander emailadres nu... Ze winnen er bij mij ook vrij weinig mee want ik heb alleen fysieke games en niks gekoppeld qua CC of PayPal. Kansloze honden
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Beste is een tweetraps verificatie aanzetten. Maar fuck is het. Van de week ook ruim 45 min aan de sony lijn gehangen.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Waar doe je dat? Heb nogal wat digitale games, dus wel zo veilig..
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    NuclearGoat, AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Nice ook even gedaan, paar maanden geleden account gehacked, nu overal 2steps aan
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina