Had de game vandaag binnen gekregen. Wel alvast geinstalleerd nog niet gespeeld doe ik morgen avond wel. Wou BF nog ff een kans geven, maar is gewoon niks voor mij.
Jammer dat er tov de PC en XBO versie weinig mods beschikbaar zijn op de PS4. https://mods.bethesda.net/#en/workshop/skyrim/view-all?platform=PS4
WTF 11 hele mods!? .... EDIT: Nou ja, hebben de PS4 bezitters nog iets om naar uit te kijken... hoop ik. Skyrim extra lampposts heb ik trouwens zelf ook geïnstalleerd. Sfeerverlichting langs de weg.
Als TC's erop konden gaan draaien, dan zou ik zeker deze ook aanschaffen. Maar dat gaat nooit gebeuren als je geen externe assets kunt/mag gebruiken ....
Ik knipper een keer met mijn ogen en... het zijn er nog 15 . Nou ja, Rome is ook niet in één dag gebouwd.
Helemaal uitverkocht daar. Gezien de prijs ook niet geheel vreemd. Edit: Bij MM besteld, omdat die bij Gamedumper en YGZ was uitverkocht. Qua prijs een stuk beter te doen nog dan in de winkel kopen.
Dat hoop ik ook voor jullie. Een remastered edition is natuurlijk leuk, maar denk dat mod support *de* reden is om Skyrim nog een keer te spelen. Of een combinatie van die twee.