Op zich, het is geen geld maar is het de moeite waard dat je die game in je backlog stopt of andere games minder speelt hierdoor?
Het is een typische NfS. Vond het niet heel bijzonder maar voor dat geld kun je eigenlijk geen miskoop doen. Als je het verhaal/open wereld niet zo interesseert en het puur om het racen gaat dan zou ik als ik jou was wel eerder voor Driveclub gaan.Die zal vast ook niet meer heel duur zijn
Bij Nedgame kan je de Legacy Edition voor €55 kopen Betreft een digitale code Een hele nette prijs voor 2 spellen... maar ik wil alleen de remastered spelen (al helemaal na het spelen van die schijt BETA). Dus ik ga gewoon wachten in de hoop dat hij over een aantal maandjes toch los verkocht gaat worden.
Je kan ook de normale versie kopen en in de PS Store voor €20 upgraden naar de Legacy Edition. Dan kom je goedkoper uit.
Die van Nedgame is helaas uitverkocht Wel kut dat je de disc in je PS4 moet hebben als je de remastered wil spelen. Ik wou de normale versie halen, voor €20 upgraden in de PS Store. En mijn Infinite Warfare exemplaar meteen doorverkopen. Maar dat kan dus niet. Wat een nakkers man
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_playstation-plus-card-1-jaar-playstation-1409843.html PS Plus €45,-
Robinson The Journey €29,99 bij BartSmit. Veel andere shops verkopen hem voor €50+. In de ps store ook €60 dus wellicht voor iemand hier interessant
The Witcher 3 Wild Hunt Game of the Year Edition voor 25,- bij gamemania en Fallout 4 voor 15,- bij gamemania.