1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    SP is een prima stukje extra content voor een game die je in huis haalt voor de multiplayer...
    Heb alle missies een keertje op hard zonder HUD doorgespeeld en dat was een verrassend positieve ervaring vond ik. :thumbs:
     
    AntraXxX en Maddmonkey vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was een van degene die er wel plezier aan beleefde. Ontzettend gave setpieces, interessante manier van het verhaal vertellen met die war stories en toffe characters. Heb er echt van genoten. Ik vond het juist jammer dat die laatste 3 zo kort waren. Daar had echt veel meer ingezeten (en ik wil gallipoli verdomme als multiplayer map!)

    Wat is er precies zo ongelooflijk bagger aan dan? Verwachtingen te hoog gespannen? Het is en blijft Battlefield. Die koop je niet voor de sp. Echter zie ik zelf een veel leukere campaign dan 3 en 4 bij elkaar.
     
    X-Junk, MAD 1976, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik verwacht er niks van. Daarvoor speel ik al te lang BF.
    Maar wie heeft bedacht om zoveel sluip missies in een BF te stoppen mag gelijk ontslagen worden.
    Hoorde verder er wel goede verhalen over dus was wel benieuwd. Maar is dezelfde crap als BF3 en BF4.
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Setpieces/sfeer waren idd goed maar ik vond de manier van verhaal tellen niet goed uit de verf komen. Het idee van verschillende stories was goed wel goed bedacht maar omdat ze (op de eerste na) echt extreem kort waren konden mij de characters totaal niet boeien. Verder vond ik de sluipmissies zoals Hybrid aangaf totaal misplaatst (misschien gebeurde dat in het echt wel zo maar in een game als BF levert dat imo geen goede gameplay op) Verder had ik zeker bij de tank en vliegmissies het idee dat ik meer een uitgebreide MP tutorial aan het spelen was dan wat anders
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vond het juist wel prima afwisseling om af en toe stealth te gaan (Alhoewel je meestal ook gewoon alles af kon knallen), afgezien van de slechte ai. En dan bedoel ik ook echt slecht.

    Ik ben in ieder geval positief verrast nadat ik er zonder enkele verwachting in ging en een stap in de goede richting.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als het alleen om het sluipen draait vind ik het nog te negatief imo. Ik speel op normal en geniet echt van de SP. Juist het tactische element is belangrijk in een BF game.

    In de MP gaat dat voor een groot deel verloren, dus dat de SP het wat meer doet, dwingt je alleen maar om het tactische element van de game onder de knie te krijgen. :)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uch.
    Is te laat om daarop te reageren..
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2016
    Tim vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is geen geschikt tijdstip daarvoor..
     
    Alexknl, Tyrant en Tim vinden dit leuk.
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb jij ooit een MP van een Battlefield game gespeeld?
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    The fuck?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    My bad inderdaad, had beter moeten kijken. Excuus! :thumbs:
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Werk dat ranking systeem overigens wel goed. Donderdag was ik bijna level 9. Gister tot mijn verbazig was ik ineens nog maar net rank 8. Toen een weer een paar uren gespeeld en was weer bijna rank 9. Nu staat er weer maar net over de rank 8 heen.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat had je beter moeten kijken?De reacties waren op het feit dat je zegt dat de MP minder tactisch is dan de SP. Dat heeft niets met beter kijken te maken maar gewoon met even 3 tellen nadenken voor je iets post

    @ageQned algemene rank of class rank? Class rank was bugged en is idd aangepast dus het klopt dat je daar in omlaag bent gegaan
     
    Reson en Jorrie vinden dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Algemene rank haha class rank 8 zou voor mij wel heel hoog wezen. Ranken gaat al heel langzaam.
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Had hem hier nog niet voorbij zien komen:

     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Operations is echt de gamemode waar ik altijd al naar verlangde, zeker met de setting waarin BF1 zich afspeelt is het helemaal mijn ding! :thumbs:

    Alleen ik bak er momenteel echt totaal niets van.. Overstap van console naar pc op online gaming gebied lijkt echt een wereld van verschil, raak niemand en alles lijkt absurd snel te gaan. :eek:
    Vooral close-combat trek ik altijd aan het kortste eind. Damage 71-90 bij de vijand, ik altijd dood, grrrrrr...
    40 man Operations en nog lijkt in elk hoekje een vijand te zitten, howly shiet!!!

    Is Battlefield 1 nou eigenlijk ook sneller geworden qua gameplay t.o.v. voorgaande delen of ben ik momenteel gewoon zo slecht?? (laatste deel dat ik serieus heb gespeeld is BF3 )
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mensen die hier op de PS4 spelen? Vooral voor de fun! Voeg me toe: SuuperGroverr.
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Mensen die over +- 30 min. Potje willen spelen, maakt me niet zoveel uit welke mode, wel liefst met headset. Add me > Diikoeneke.

    Wel xbox one natuurlijk
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Klinkt misschien maf maar ik word zo blij als ik stenen zie in BF1 <3 Vind dat zo realistisch eruit zien.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik word ook altijd blij als ik stenen zie:D

    Maar mensen die ready zijn voor n potje?
     

Deel Deze Pagina