1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    het spel gespeeld op de 360. geweldig spel. maar om nu weer overnieuw te gaan.
    ik was erg blij (in het begin) met The Elderscroll online, maar dat heb ik ook al maanden niet meer opgestart.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Denk niet dat er heel veel mensen hyped worden om een 5 jaar oude game:+
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, game nog nooit echt gespeeld (destijds op de PC eventjes geprobeerd, vond het tof, dus wilde dan eventueel een console versie kopen maar die waren niet geweldig), en had hem nu wel graag voor PS4 gehaald maar die heeft weer niet alle mods, dus ik denk dat ik rustig de release van de XBO Scorpio afwacht en hem dan wellicht daarvoor haal.

    Tenzij ik voor die tijd een fatsoenlijke PC heb, want dan haal ik hem dus maybe voor PC.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik wacht nog een week ivm mods op PC, dingen als SKSE en SKyUI gaat nog wel langer duren.
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Het is dat ik wen beetje moet sparen. Anders had ik hem zeker wel gekocht! Misschien als ik hem ergens wat goedkoper op kan pikken doe ik het wel.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ga hem zeker halen maar wacht inderdaad nog even, genoeg te spelen nog :+ Hoop dat PSVR Headtracking iig ondersteund gaat worden
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Speel m eerst wel zonder mods, en dan over een paar maanden met.
    Realiseer me net dat ik nog nooit de mainquest heb uitgespeeld :p.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doe maar niet al teveel moeite. ;)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Worried about Skyrim Remastered having the same stuttering performance as Fallout 4? Well, we've been playing the game on both PS4 and Xbox One today and it's all looking pretty good so far!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Duh, daar heb je de onofficiële Skyrim patch voor. Iedereen die de PC versie gespeeld heeft weet waar ik het over heb. :+

    O, er zijn trouwens erg veel mods voor de Xbox One al. Heb even op de Bethesda site gekeken, maar er zouden er al ruim 100 moeten zijn volgens de site. :)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oke, al 50 mods voor PS4. Interessant zijn o.a.: Rich Merchants, Rain and snow FX, Lampposts en Even better Quest objectives.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb er inmiddels voor de One al 10 geïnstalleerd, uiteraard ook de on officiële Skyrim patch, die je gewoon moet hebben. Schande dat het nooit voor het origineel is uitgebracht en nog erger dat Bethesda het kennelijk meer aan de fans overlaat om het te fixen. Maar goed, als het dan maar werkt en dat deed het op de PC gelukkig al. :)
     
  13. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Die mods die jij hebt geïnstalleerd, wat doen die precies? En die on officiële ?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die patch die fixed allerlei bugs en glitches, de rest zijn dingen als lampenposten en veel betere wegwijzers. Alternatieve start bijvoorbeeld, waardoor ik de proloog nu bij het Imperial Legion speel en niet op weg naar mijn executie. Dat soort dingen.

    Gisteren wel achter een flink baal moment gekomen: Als je ook maar 1 mod aan hebt staan, kun je geen achievements halen. Dit kan wel op de PC versie via Steam. Godnondeju, was even behoorlijk pissig gisteren, dus hoop serieus waar dat ze het gaan fixen. Ik heb daarvoor geen moeit gedaan om 46 mods te installeren. :confused:
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Denk niet dat het gaat veranderen. Mods = geen achieves
     
    Maddmonkey en Servantes vinden dit leuk.
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat is wel jammer. Wil graag wat mods gebruiken maarja eerste playtrough geen achievements.. Meh. Daarbij weet ik niet of ik daarna uberhaupt wel een tweede game wil doen.
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat was ook mijn idee ik zat al te bekijken welke mods er actief waren, en zag een aantal zeer interessante over bepaalde gebieden die nu bevolkt worden door een mod.
    Maar goed vind de achievements wel leuk om te halen, dan maar later die mods (als ik er dan nog zin in heb), maar goed wel een beetje scheef.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inderdaad, vooral als je je bedenkt dat de PC het wel heeft en je daar zelfs met cheats achievements kan halen. Dat laatste hoeft van mij niet, maar met mods achievements halen zou wel fair zijn t.o.v. originele PC versie. :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vind ik ook opvallend. Geldt namelijk voor *alle* games op Steam. Je kunt gewoon mods gebruiken, achievements blijven intact. Persoonlijk zou ik eerder voor de mods gaan dan voor de achievements. Het is niet zo dat je iets voor zo'n archiverend krijgt, behalve bragging rights natuurlijk.

    Daarnaast ook lam dat zelfs in deze Remastered Edition de onofficiële patch van fans nog niet is verwerkt in de game. Had Bethesda toch wel even wat meer moeite voor mogen doen...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is nu dus een mod die je niet kunt activeren als je achievements wil halen.

    Ik heb inmiddels toch gekozen voor een normale game, ook omdat tot nu toe de laadtijden een reuze verbetering zijn t.o.v. de 360 versie of zelfs de PS3 versie als ik de gamers daar mag geloven.

    Ik hoop echt dat ze dit fixen en vind het ook vreemd dat dit gezeur met mods en achievements nog niet voorbij is gekomen op de fora hier en daar. Heb althans niets op andere fora kunnen vinden.

    Bethesda sinds Oblivion is wel een wereld van verschil met het Bethesda van nu. Soms echt een raar bedrijf, maar nog altijd beter dan een aantal anderen. :)
     

Deel Deze Pagina