1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik.

    PSN: Servantes-NL:+
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Xbox One?
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha knal dat op Reddit.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  5. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Laatst bewerkt: 29 okt 2016
    Remo NL vindt dit leuk.
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Genius_O_:lol:
     
    Raafie vindt dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bedankt voor jou ervaring maxqubit! :thumbs: Goede uitleg en opzich wel een beetje hetzelfde verhaal zoals ik het nu dus ook ervaar...

    Meer dan 10 jaar geleden voor het laatst serieus shooters op een PC gespeeld met muis/keyboard. Dat ging toentertijd nog wel redelijk goed. Maarja, ik was toen ook nog een stuk jonger (waarschijnlijk beter reactievermogen) en games waren volgens mij nog lang niet zo snel/intens als dat ze nu zijn. Uiteraard komen er ook steeds meer betere gamers bij.

    Waar ik op de console bij Battlefields altijd in de top-5 eindigde sta ik nu bijna altijd in de top-5 van slechts presterende soldaten. :lol:
    Maar goed, ga na een luttele 19uur de moed zeker niet opgeven. Probeer momenteel ook zoveel mogelijk te focussen op twee mappen zodat ik tenminste al een idee heb van waar het gevaar kan komen of niet.
     
    inoway vindt dit leuk.
  8. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn overstap van console naar pc is erg goed gegaan tbh, van 1.30 K/D op BF4/PS4 naar 1.55 K/D op BF1/PC. Terwijl dit een van mn eerste PC shooters zijn :p
     
  9. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    3 jaar i guess, toen ik 9 was speelde ik nog af en toe CoD met mijn vader zijn playstation, 3 jaar later voor 1,5/2 jaar weer console gespeeld. Nu begonnen met PC ;) Speel wel sinds maart CS:GO.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    MLG :+

    Edit: dat lukt mij nooit een 2e keer.. oh...

    [​IMG]


    [​IMG]

    Nu kan ik de game verwijderen en deze gifjes laten zien als ik zeg dat ik Battlefield 1 kwikscoop master 420x ben

    Edit 2: Oke vooruit, zelfs verblind door smoke lukt het nog :+ (dit is echt een top strategie als je ergens vast zit)

     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2016
    Raafie vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat is toch gewoon dikke auto-aim? :lol:
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Auto-aim? Ik zie alleen maar mad skills :D
     
  13. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Hahaha geweldig. Lekker los gaan met je Lucille !
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Watch out, we got a pc gamer here. Tuurlijk is daar auto aim bij betrokken, maar dat betekent niet dat je daardoor telkens raak schiet. Auto aim met veel sniper situaties is juist kut, omdat je een tikje ervoor wilt aimen en dan teruggehaald wordt. Daarnaast zitten er flinke deadzones op console, dus ik zou eerder zeggen dat pc het makkelijkst aimt.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik moet wel zeggen dat de overstap van PC naar console veel makkelijker is. Paar keer BF4 gedaan maar op console was het een eitje.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ben ik de enige die kippenvel krijgt als die vrouw begint te zingen?

     
    Servantes en Maddmonkey vinden dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    PC is natuurlijk ook een heel ander klimaat, waardoor op de console spelen een stuk relaxter/makkelijker is. Dat is juist het doel ook van een console toch :+? Ik zou alleen wel beter willen kunnen aimen. Zelfs met die elite controller en een hele hoge sensitivity merk ik nog steeds dat ik echt flink naar rechts of links moet duwen voordat mijn aim eens beweegt.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Daar ben ik het niet echt mee eens. Xbox 360 was mijn eerste console, daarvoor had ik op pc gegamed. Ik had echt moeite met aimen op de 360, dat heeft wel een tijdje geduurd om dat onder de knie te krijgen. Maar ik vond het wel leuker omdat we een crappy pc/muis/toetsenbord hadden.

    Begin dit jaar ben ik overgestapt naar pc, en het was echt een verademing. Binnen een paar uur had ik het te pakken. Het voelt veel natuurlijker en aimen gaat zo veel preciezer. Ik ging in het begin wel heel vaak dood hierdoor. Dat viel wel even tegen vooral met BF4. Je moet een stuk meer tactisch te werk gaan in shooters op pc, wat het voor mij ook leuker maakt.

    Volledig mee eens.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jezus wat is die armored train een bitch in de singleplayer.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon die anti tank geweer oppakken. Ligt ergens in een tent en heb je 14 kogels.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
     
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina