1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Godverdomme wat sick. Dit is gewoon wat er in een trailer moet, niet teveel verklappende shit enzo. Gewoon sfeer creeëren.

    Ik snap echt niet waarom ik die RDR1 niet heb uitgespeeld...
    Er moet een remaster komen!
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2016
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doet R* gelukkig altijd. Eerste trailer is gewoon voor de sfeer en meestal ook een onbekende voice over.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nice wat een vette trailer!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    RDR2 insta classic! Laat alleen de zombies maar thuis :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heerlijke trailer! _O_
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups ziet er prettig uit...
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat lightning
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gaat een top game worden hopelijk. Kan me nog steeds niet verzetten tot GTA V en GTA IV vond ik een stuk minder dan GTA V. RDR heb ik grijs gespeeld en ik hoop dat RDR 2 ook echt 2 is en niet een 1.5, maar Rockstar kennende zijn ze hier al jaren voor de aankondiging aan begonnen.

    Het kan dus haast niet anders dan dat dit een topper word, want Rockstar maakt niet zoveel games, dus moeten ze wel een topper in aantocht hebben. Hoop vooral dat het economie en jacht systeem is verbeterd, zeker in combinatie met elkaar. Zou tof zijn dat je je huiden bij een kleermaker kon brengen voor de winter en hem een winterjas liet maken voor je, met korting voor de volgende aankoop voor de rest van je voorraad.

    En zoals ik eerder al gezegd heb hoop ik echt niet op een nieuw saai stuk in Mexico en met 2 paardenraces, niet meer, zou ik al tevreden zijn. Van mij mag het wel een beetje The Revenant kant op gaan. Puur overleven dus, dat zou voor mij persoonlijk erg vet wezen.

    GamesCom is volgens mij al geweest, maar het zou mooi zijn als we wat meer te zien kregen op de Tokio Game Show. Ik denk het niet, want bij mijn weten is Rockstar daar nog nooit geweest. Laatste E3 was volgens mij hun eerste grote evenement waar ze aanwezig waren. We zullen het zien, maar een topper moet het haast wel worden. :)
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Tokyo Game Show is ook al geweest dit jaar. Het eerstvolgende games evenement is E3 2017 geloof ik.
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    TERING JANTJE WAT EEN VETTE TRAILER

    PRE ORDER CREW CHECKING IN
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Tussen 27 en 31 oktober heb je nog de Paris Games Week en de Video Game Awards op 1 december. Zijn niet echt gaming evenementen, maar als je nog hoopt op iets meer info moet je daar zijn. Hoewel Rockstar natuurlijk zijn eigen plan trekt.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niks verwachten. R* is daar niet zo van idd. Komende tijd blijft het wel een tijdje stil.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Zou me niets verbazen als eerstvolgende (volwaardige) trailer pas in Jan/Feb komt, en daarna wellicht weer van die filmpjes met shit die je allemaal kunt doen, zoals ze ook met RDR deden.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Meer graag :eek:
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ziet er vet uit. inderdaad erg kort, maar wel vet.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vijftien jaar geleden, toen was de open wereld dé reden waarom je zo enthousiast werd van GTA3 bij het zien van de eerste beelden.
    Nu in 2016 heb ik dat gevoel weer helemaal opnieuw. Dat Amerikaanse landschap ziet er zó vet uit, ik moet erin spelen!
     
    Zumpelvelder, heuft en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Was zojuist even wat GTA Online aan het spelen, deathmatch in het Altruist Camp.. Kreeg toen best wel een RDR2 momentje toen ik "Bull Shark Testosterone" nam
    en de filter mij dit plaatje bezorgde ingame. :D Had ik nou maar een strijdbijl of revolver op zak gehad...

    [​IMG]
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je kan toch heavy revolver en de battle axe nemen. zit je toch redelijk in die richting. of een shotgun. ;)
    ik las toch echt 'Bull Shark Tombstone'

    zouden ze rdr2 ook maken met meerden personages, hoop dat je dan een maffe ier kan spelen (travor style) ach ik zie wel. ik ga me vanmiddag maar even vermaken met GTA. wil die nieuwe bike (LCC Sanctus) hebben en lijkenbak (Albany lurcher)

    .
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Allemaal onbetaalbaar die online content... Moet echt al non-stop de game spelen, of flink gaan grinden met een groep vrienden wil je een beetje leuke dingen kunnen kopen.
    Die motor kost gewoon 1.99 miljoen, kreeg je wel een gratis t-shirtje bij. 8)

    Vrees ook dat RDR2 die kant van GTA Online op zal gaan. Goede singleplayer maar de nadruk komt uiteindelijk toch op het online gedeelte te liggen. (want meer geld voor Rockstar op lange termijn)
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laten we hopen van niet.
    Want dat GTAO valt me toch een partij tegen.
    Laat ze lekker een tof verhaal neerzetten.
    Met later DLC zoals The Ballad Of Gay Tony etc.
    Maargoed dat gebeurd toch niet want uit dat online gedeelte halen ze veels te veel geld.
    Dus blijft bij dromen helaas:+
     
    Zumpelvelder en heuft vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina