Vond first light misschien nog wel leuker dan infamous. De races om die light blobs te halen waren leuk, en neon was sowieso mijn favoriete power in infamous. Arena was een leuke uitbreiding maar toch is het leuker om gewoon door de stad heen te gaan. Beiden nu platinum gehaald.
Ook begonnen aan First Light. Blijft toch een geweldige game. En de mooiste ook nog steeds imho. Erg leuk om met neon weer door de stad te rauzen Die Arenas hoeven van mij niet zo ...
Ik vind het wel een leuke game. Ik zit nu op 54% en heb alle graffiti en races gedaan. Ook alle lumens gevonden. Heb denk al zo'n 5 uur gespeeld en de uitdagingen in de Arena moet ik nog doen. Al zag ik dat sommige gelocked blijven omdat ik Second Son niet heb. Dat is een beetje lame aangezien dit een stand alone uitbreiding is. Maar goed, ik vermaak me er prima mee en het is een goede game om de grafische kracht van de PS4 mee te showcasen.
Deze game voor 15 euro opgepikt en heb nu net de derde power binnen. Vermaak mij er prima mee. Het is geen Crackdown maar het speelt prima weg.
Game gekregen, en dacht dat ik het niet zo vet zou vinden, maar toch wel! Prima mee vermaakt erg vette setting. Nu op evil uitgespeeld en wil hem voor de trophies nog even op good uitspelen. Ben first light vergeten te downloaden met ps+ maar is dat na second son nog waard om te kopen? Of meer van het zelfde en de knaken niet waard. Ook met in het achterhoofd dat ik iig nog genoeg heb om uit te spelen. Dit was pas mn eerst ps4 game (na fifa en trials dan)
Ik vond FL minder dan de full game. EN de nadruk ligt ook heel erg op arena gevechten. Story gedeelte is aardig. Ik heb me ook prima vermaakt met SS, twee keer uitgespeeld, eerst Good en daarna Evil. Tuurlijk ruimte voor verbetering, maar vermakelijke game. De superpowers zijn echt erg gaaf gedaan.
Het is een uitbreiding. Stand alone, maar het gaat wel door op second son. Het is dus altijd leuker om eerst second son te spelen
Je speelt in FL met een character dat je tegenkomt in SS. Je speelt eigenlijk wat er met dat personage gebeurde voorafgaand aan de events in SS ...
Jammer dat ik geen 4K TV heb... anders had ik het spel zo weer opgestart... gewoon voor de zieke graphics.
Vond vooral de gamewereld vrij saai, helemaal omdat ik daarvoor GTA V speelde. Gameplay en graphics waren in mijn ogen juist super vet. Die super powers waren echt heerlijk. Weet nog wel dat ik gewoon een half uur door de stad ging rennen met die ability. Heerlijk
Gameplay- en graphics wise een topgame. Wel ERG repetitieve helaas Ze mogen van mij deel 1 en deel 2 trouwens wel remasteren (blijf het erg vette games vinden, beter dan Second Son imo).