1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ligt eraan wat voor potjes. Ik speel nu veel Domination en daarin gaat het niet bijster hard.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mis toch wel erg de customization in BF1, anno 2016 is het toch wel vrij karig allemaal. Waarschijnlijk komt dat later als micro transactie.

    Ik bewaard iig al m'n scraps alvast.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik ben toch nog zo super slecht :')

    Die selbstlader vind ik wel nice, al die opticals niks. En heb nu ook een skin (Veteran Cavalry) voor mn wapen :D

    Ik kan ook de Mondragon halen, is die beter?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik mis juist de gadgets. Ik vond Recon echt heel vet in BF4, maar Scout in BF1 is niet te doen met zo'n karige scope.

    De laadtijden zijn ook echt belachelijk. Wat duurt het lang om een game te joinen zeg.
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Mis die dingen echt niet, lekker back to basic. Geen gezeik met spawnbeacons enzo.
    Het is ook 1e wereldoorlog he, toen was niks verfijnd en had je inderdaad karige scopes maar dat vind ik juist het vette aan deze game.
     
    Rampage en McSparkle vinden dit leuk.
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik vind het assortiment aan wapens en gadgets ook meer dan voldoende... Had van mij zelfs nog iets minder gemogen, Battlefield 1943 stijl. :lol:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Karige scopes? Hmm. Daarnaast iron sights. Zie daar niks mis mee. Scout is juist sterker dan ooit :lol:

    Anyway, vind het altijd wel komisch. Mensen willen in shooters variatie en noemen het karig, maar spelen ondertussen vaak met 3-4 wapens max. Als DICE een infographic nu zou vrijgeven, zie je bij assault mp18 veruit het meest gebruikt, medic mondragon/selbstlader, support de lewis/BAR en bij scout de SMLE.

    Ik zou willen vragen of jullie op willen noemen met hoeveel verschillende wapens jij al 1 service star hebt als je het zo karig vind.
     
    inoway, AntraXxX, Tyrant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is ook prima zo voor deze game -met de huidige Eerste Wereldoorlog setting- maar speel persoonlijk liever met gadgets zoals in deel 4. Maar dat is eigenlijk compleet andere gameplay.

    Vermaak me verder juist prima met Battlefield 1. Het is gewoon anders, dat is het enige wat ik ermee wilde zeggen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Precies dat! (Koekjes voor jou)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    _O__O_Amen_O__O_
    Mensen die huilen omdat er 'maar' 15 snipers in de game zitten, maar vervolgens toch telkens maar die ene 'beste' gebruiken. Dan heeft het weinig zin om nog meer snipers toe te voegen he :) Als die zestiende sniper béter is zal 'iedereen' die gebruiken; als die zestiende sniper slechter is zal nagenoeg niemand hem gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het wel extreem karig hoor..
    En dat er waren nog niet zoveel wapens in WO 1 excuus is ook dikke bullshit: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_infantry_weapons_of_World_War_I
    En dat ik met 1 wapen per class speel is ook niet waar, heb met alle wapens minstens 1 service star. (Variaties niet meegeteld, dat zijn geen aparte wapens)
    Ze laten gewoon een hoop achter de hand zodat je die lekker bij je Season Pass van €50 krijgt, thanks EA.
    Vind BF 1 sowieso de minste BF tot nu toe. Veel te arcadebattlefrontness.
    Elite classes dafaq, behemoths dafaq..
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ze laten ook veel achter.
    Lees de season pass content maar.
    Worden nog 20 wapens toegevoegd etc.
    Nieuwe Elite classes nieuwe voertuigen.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je krijgt ze dan tenminste wel met de Season Pass. Je hoeft er in ieder geval geen supply drops voor te openen. Sommige spellen zijn het gewoon waard om de Season Pass te kopen. Dit is er één van.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dit vind ik dat weer kut om te horen.. Klinkt een beetje als pay-to-win als ik dat zo hoor.. |:-
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe is dat pay to win lol.
    Geen dlc wapen is overpowered geweest ofzo. Is gewoon meer content over een loop van een jaar en de eerste dlc is pas in maart.
     
    Dex en Servantes vinden dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zeg nergens specifiek dat jij met 1 wapen speelt of wel? @NuclearGoat

    Ik heb het over in het algemeen, bij meerdere spellen, op verschillende fora en plekken. Geloof mij dat als jij over 1 ster mee hebt, dat je bij 1% van de community zit. 80% zal over een jaarniet eens 5 of 10 verschillende service stars hebben.

    De spellen van tegenwoordig zijn een product van ons koopgedrag en eisen aan een spel. Het grote geld ligt bij de klant die ook het gevoel wil krijgen mee te kunnen doen. Die een trailer zien en denken, ja, die moet ik hebben. Daar moet het allemaal niet te ingewikkeld, uitgebreid en lastig voor zijn. Drop er wat microtransaction bij en die stapel geld groeit nog meer. Wij (de consument in zijn geheel en niet wij als xbw dus) creëren zelf een behoefte en ja, dat vind ik ook verre van relaxt. Echter BF karig noemen? Ik zou met 3 maps en 1 wapen per klasse nog meer waarde uit het spel halen dan een game met 300 wapens, 80 gamemodes en 400 unieke looks, omdat BF unieke gameplay weet te bieden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Elite Classes, behemoths en vehicles waar betalers wél toegang toe hebben en niet-betalers niet... Dan ben je als niet-betaler toch gelijk aanzienlijk in het nadeel?

    Als het nu skins voor vehicles of behemoths waren was het een ander verhaal.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je snapt dat die je alleen kan gebruiken op dlc maps he.
    Op de vanilla maps heb je nog steeds de normale elite classes, Behemoths etc.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je uberhaupt wel BF1 gespeeld? :+

    Die dingen komen toch alleen voor in de maps zelf? :+
     

Deel Deze Pagina