Als je MW:R wil spelen zal je wel moeten Ik sla deze (voorlopig) lekker over. Infinite Warfare zal rond de 6/7 gaan scoren. Mag hopen dat het volgend jaar echt weer back-to-basic is.
Daar wacht ik wel lekker mee Vooralsnog is het niet officieel. Tik je straks 40 euro neer voor een remaster, wat al belachelijk is, word je ook nog eens geblokkeerd omdat je IW niet hebt Nee dank u.
Ik wil sowieso graag MW:R spelen, maar IW wil ik zeker ook proberen. Het is een space cod waar ik niet zo een fan van ben, maar als hij lekker speelt, waarom ook niet. Zou ze niet gekocht hebben als ik er 80(!) voor moest betalen, of 40 voor alleen IW. Maar 45 voor beide hoop ik toch dat ik me (met één of beide) een tijdje kan vermaken.
Digitaal hoef je IW niet op je PS4 te hebben staan om MW R te spelen Alleen als je een fysieke copy koopt van IW Staat toch echt in hun eigen FAQ
Bij de COD IW PS4 Slim bundel krijg je een voucher (van de Legacy Edition) waarmee je beide games kan downloaden. Een voucher met 2 codes is hetzelfde als een Digital edition toch ? Daarom verkopen zoveel mensen via marktplaats IW codes. Bij de disk versie van de Legacy Edition staat trouwens wel duidelijk aangegeven dat de IW disc in je PS4 of X1 moet zitten als je MW R wil spelen. Bij de digitale versie (voucher met 2 codes) staat dat nergens aangegeven. Kunnen mensen met een early access code het spel trouwens nog opstarten ? Ik zag op neogaf dat iemand een melding kreeg dat het spel binnen 15 min niet te spelen is. Vlak daarna kwamen de servers online. Ik had ook de early access versie. Had daarna de code van game-outlet ingevoerd, en kreeg toen alleen de melding dat ik de volledige game had unlocked en dat ik verder niets hoefde te downloaden.
Dit is wel een punt voor PC spelers: 4. Can I play Call of Duty: Infinite Warfare or Call of Duty: Modern Warfare Remastered for Windows 10 on Windows Store with my friends that are playing on another PC platform? No, you can only play these titles with other users of Windows 10 on Windows Store.