We stellen deze cup SOWIESO uit tot na de laatste F1 races in de avond. De datum daarvan weet ik nog niet, maar dan weten jullie het.
johoe...jongetjes en meisjes...wanneer kunnen we weer beginnen nu iedereen uitgeknalt, uitgeboerd en uit ge-australied is????
Mag van mij idd ook wel weer wat beginnen kwa cup... F1 is niet meer belangrijk/leuk met al die maffe regels.. Kunnen we beter zelf weer als groep gaan racen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha dacht dat er nog een avond race voor f1 kwam maar niet dus!!! Dus waneer beginnen de cup?? Dan zal ik nog ff een livery uitzoeken voor die tijd Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed bezig mannen! ik was er ook vanuit gegaan dat de F1 nog 1 weekend was? Dus tijd voor conclusies: - Racerblade heeft zijn stuur terug - Er is geen F1 in de avond meer - Asjemenou en Wiethok hebben zin om te racen - Trekkers gaan mij niet hard genoeg in Farming Simulator - Rossi is de baas, maar ik bepaal. Ik zeg: AANSTAANDE ZONDAG 6 NOVEMBER ZAL DE BMW 320TC CUP BEGINNEN! Briefing en overige informatie volgt later deze week! @Rossi46 @asjemenou75 @HRT WietHoK NL @Dex @NovaCaine @loyallronin @ColdzeroNL @Crookk @Beltoni @Surreallistic @Racerblade01 @B Tender @GoldPwnageNL @DutchOwnage
@hillss deze cup gaat binnenkort/heel snel beginnen... Lees je ff door deze paar pagina's heen en wie weet tot snel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed bezig kerel!!! Vanavond het schijfje maar eens af stoffen dan!! Nog meer mensen die zin hebben om wat rondjes te rijden vanavond??? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hamilton wint, Rosberg doet 2e worden is toch wereldkampioen! zo, gaan we nu toch racen? Dan doen we over 1,5 week even een pauze. Het begint mij gewoon weer te jeuken om te gaan racen.
Kunnen we die race dan niet een keer op vrijdag of zaterdag avond doen?? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die race is om 17.00 Nederlandse tijd. Zou geen probleem moeten zijn. Oh, en het blijkt dat ik aanstaande zondag niet kan, dus alvast een afmelding.
Ik heb gelukkig een weekje vakantie dus ga er even mee aan de slag. Lijkt me erg leuk om mee te doen. In het algemene topic al even wat snellle vragen neer gezet. Gaan jullie op laguna seca beginnen? Heeft iemand daar iets van een richtlijn kwa ronden tijd..
Super leuk dat je mee wilt doen! We beginnen inderdaad op Laguna. Zie onderstaand het schema uit de OP (let niet op de data, die zijn niet meer van toepassing). Data, Circuits & ronden: 16 oktober 2016 : Laguna Seca - 20 Laps OVB(moet ik nog testen) 23 oktober 2016 : Dubai Autodrome National - 20 Laps 30 oktober 2016 : Imola - 17 Laps 06 november 2016 : Zolder - 18 Laps 13 november 2016 : Bathurst - 15 Laps