Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Hallo allemaal ik heb me gisteren voorgesteld bij jullie en zie dat er waarschijnlijk vanaf zondag een cup gaat starten. Ik heb een paar vraagjes ik heb momenteel nog geen headset maar die ga ik wel even halen. Hebben jullie hier nog advies voor? Gewoon 1 simpele van microsoft halen voor de microfoon of spelen de meeste met al het geluid over een headset?

Is het handig om iedereen vrienden te worden via xbox live?

Spelen jullie ook door de weeks? Om eens mijn verbinding te testen met jullie?

asjemenou75, Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Welkom hillss! Een headset is inderdaad wel handig, maar de 'gewone' headset van Microsoft voldoet in principe gewoon prima. Let wel op dat de nieuwe versie van de headset van microsoft niet compatible is met het headset-verbindinkje van oudere XB1-controllers (probleempje waar ik tegenaan liep toen m'n originele headset kapotging).

Normaal gesproken rijden we inderdaad ook doordeweeks wel eens een avondje, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat dit na afloop van de vorige cup eventjes een klein beetje is ingekakt. Dit hing een beetje samen met de komst van Battlefield 1 dat veel van ons even heeft gegrepen. Met de start van de komende cup, die inderdaad dit weekend al lijkt te gaan starten (nog niet definitief), zal dit denk ik wel weer opleven!

Ons toevoegen op XBL is handig! Dan kun je zien wanneer er een spontaan race-avondje is ontstaan, je kunt ons soms vinden op friends-leaderboards, en het is handig met het uitnodigen van mensen.
    Mijn GT is AZT B Tender :)

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hallo Hillss.
    Leuk dat je mee wil doen met onze gezellig raceavonden. Momenteel organiseren wij enkel Cups op de zondag-avond en die beginnen vaak rond de klok van 8 en eindigen tussen 22:00 en 22:30 uur.

Zelf rijd ik enkel met een microfoon op mijn hoofd en gebruik ik het geluid van mijn TV gewoon. Microfoon en de mogelijkheid om elkaar te verstaan is wel een hele grote PRÉ op het gebied van gezelligheid en organisatie.
    Als je zin en tijd hebt, doe aanstaande Zondag gewoon eens mee! We beginnen enkel aanstaande zondag met een Oefen-sessie EN een kwalificatie. Dat geeft je iets meer tijd om te wennen aan de pace/auto/baan.

We hebben weinig regels, maar de belangrijkste is wel dat het plezier boven alles staat!

Rossi46 vindt dit leuk.
  4. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Ik heb een nieuwe xbox one s staan dus dat zal dan met de headset geen problemen opleveren hoop ik maar zal er straks even opletten met de aanschaf. Vind het namelijk veel te lekker om de surround set een beetje op te schroeven met gamen.. Ik zal jullie straks even proberen toe te voegen..

5. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Mijn GT: KIMI NL
    Voeg maar toe!

6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Mijn Gt = HRT WietHok NL
    Voeg ook maar toe ;)

En welkom bij deze bende van ellende

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    In dat geval zou ik zeker voor een "echte" headset gaan, i.p.v. dat "oortje" dat MS standaard bij de One leverde. Als je je eigen surround set harder zet dan hoort iedereen dat over de party en dat is een beetje storend :) Overigens vind ik de standaard stereo headset van MS erg goed voor het geld dat je voor betaalt. Al is de witte versie (matchende met je witte Xbox en controller) volgens mij nog niet beschikbaar.

Toffe foto van Assen trouwens :cool:

Oh, ja, iedereen toevoegen is een must. Anders kun je moeilijk invites ontvangen voor de private lobby. Mijn tag staat links, onder m'n nickname :)

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik had van Rossi eerder verwacht dat hij een compliment zou maken over de helm die hij droeg op z'n profielfoto.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Rossi46 vindt dit leuk.
  9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind het vooral vreemd dat hij daar mijn helm draagt... ;)

hillss en Kimi NL vinden dit leuk.
  10. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Headset is een turtle beach geworden en een play&charge kitje. Zodat dat de controller aanblijft zoals ik her en der al had gelezen. Daarbij is 12mnd xbox live is ook wel weer handig :+.

Ik zag mensen in het andere topic een race nummer kiezen voor de 320 cup. Dat is neem ik aan het vaste nummer wat al op de livery zit die je kiest in de game??

Bank rekening is weer leeg onder tussen dus nu maar eens wat rondjes gaan rijden:D

Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Goed bezig.

Racenummer is indd het nummer van de livery

12. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Dit is toch wel next level gamen:+. Maar eens rustig bekijken. Of ik mezelf een beetje steady kan krijgen voor de cup:whistle:

13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Welke assists gebruik je? Heb met deze auto ABS, TCS & STM aan staan. Anders raak ik hem veel te vaak kwijt.

14. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Pfffff...

:+

asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Hmm reed hem gisteren met alleen traction control aan:whistle::whistle:

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zonder traction control en Stm is nog wel te doen. ABS is voor mij een must, pedalen hebben geen FFB dus ik heb geen idee wanneer ik grip kwijt raak.

hillss, HRT WietHoK NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  17. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Dankje ga ik even mee aan de slag :thumbs:

Dat scheelt wel een heel stuk.

Nu redelijk stabiel in de 1.35 36 37

Laatst bewerkt: 4 nov 2016
  18. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Zou gewoon van alles wat proberen, iedereen heeft toch zijn eigen voorkeur. Ik ben zelf altijd significant langzamer met ABS aan.

hillss vindt dit leuk.
  19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Tja iedereen zijn voorkeur. Ik ben niet zo van het doseren. Het is gassen of remmen. Daartussen zit niets... Verklaart waarschijnlijk een hoop.

Moet nog (race)stoel regelen, totdan moet ik het racen even laten voor wat het is. Vind 200 euro voor een raceklapstoel toch een hoop geld... Wheelstand heeft het altijd prima gedaan maar daar moet ik ook een stoel voor vinden...

20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zoek even op Marktplaats naar Recaro. Heb voor 2 recaros afgelopen zomer 75 euro betaald. En zitten beduidend fijner dan die goedkope frame kuipstoelen.

Deel Deze Pagina