1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Waar veel mensen vorig jaar de mist in gingen was het wachten op de Black Friday crash terwijl die al gaande was, de week voor Black Friday waren de prijzen op zijn laagst en tegen de tijd van Black Friday stegen de prijzen weer.

    Een goed moment om spelers te kopen is dus voor Black Friday, tijdens de kerstdagen (FUTmas) en halverwege januari (TOTY). Daarna stijgen de prijzen met 10-25% tot aan mei. Vorig jaar rond de TOTY heb ik Messi gekocht voor 600K, daarna in maart weer verkocht voor 1,1M. Zo hard ging het dus met de prijzen. Dit jaar is het natuurlijk aankijken omdat je elk weekend een FUT Champions heb en natuurlijk de SBC.

    Over FUT Champions gesproken:

    [​IMG]
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    O mijn god wat een feest.Had 3x online draft gedaan en mn packs opgespaard,lag er elke x snel uit dus had maar 6x 7,5k packs.En ja hoor daar kwam als walkout fucking legend Desailly:whistle: Wat ben ik.blij zeg.Die gast is 550k waard wat mijn cointotaal nu op 850k brengy
     
    Siemenn, nawa, Don Juan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  4. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Opent FUT champ rewards en krijgt lukaku als beste ach ja 30k gratis bovenop de 30k van Gold 3. Een gegeven paard niet in de bek schijten. M'n pack luck dit jaar is wel echt om te huilen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik was gold 1, ik kreeg Cahill als beste.
     
    nawa vindt dit leuk.
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Lekker 3k in de pocket!!
     
    nawa vindt dit leuk.
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan dat? Uit bovenstaand plaatje haal ik dat elite 11 IF''s krijgen en gold 3 IF's. Toch? En dan silver krijgt 1 silver IF, bronze 1 bronze IF.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maandelijks ja. Maar dit waren de weekly rewards. ;)

    Ik had 83 Musacchio....
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mensen misschien hier ervaring mee en een serieuze oplossing hebben?Gisteren 2de ronde gewonnen van kwalificatie toernooi en toen in de halve finale bleef mn lb knop af en toe hangen.Na een paar x is die gewoon niet meer in te drukken.Wat kan ik doen behalve een nieuwe kopen??
     
  10. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht de selectie rust te geven door met me 2de selectie te spelen echter rust me selectie waar ik dan niet mee speel helemaal niet uit..
    Klopt dat? Zoja iemand nog tips om je selectie goed te krijgen qua conditie?
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Spe
    Spelers met hoge stamina kopen. Sommige spelers houden het 2 wedstrijden vol, de meeste wissel ik al na 1 wedstrijd.
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    je moet je 1e selectie dan wel als reserve op de bank hebben zitten.. anders krijgen ze inderdaad geen conditie erbij!
     
  13. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Als er nog garantie op zit, dan kan je altijd je controller opsturen naar Microsoft voor reparatie. Je moet er echter wel rekening mee houden dat je je controller dan een aantal weken kwijt bent. Als dat geen optie is, dan kan je nog kijken of je je controller uit elkaar kan halen en dan (als het nodig is) een klein stukje plastic of iets dergelijks onder het pinnetje wat de lb knop indrukt lijmen. Dit neemt volgens mij wel de garantie weg en volgens mij is er ook een speciaal schroefje nodig om hem goed uit elkaar te krijgen. Daarnaast is het mogelijk dat je juist meer kapot maakt.
    Er zijn voor zover ik weet dus geen makkelijke magische oplossingen en zou je opzich de 'oplossingen' wat ik je geef natuurlijk ook zelf kunnen bedenken.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mocht er garantie op zitten kijk dan ook even waar je hem gekocht hebt. Naar Microsoft duurt idd erg lang. Bij een bol.com of een coolblue gaat het een stuk vlotter. Had zo bij bol.com binnen 1 dag mijn geld terug en dus al snel een nieuwe controller.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor jullie advies jongens,maar ga nu naar de winkel even een nieuwe aanschaffen.Gaan ze altijd kort mee of heb ik gewoon pech?Had em namelijk net een jaartje.Speel trouwebs nu al 8potjes met dit team ben niet tevreden,ben ik gewoon slecht of kan ik inderdaad voor 850coins een beter team maken

    Leno
    Pisczek Hummels Pepe Guerro
    Screamer Calhanoglu Sanches Vidal
    Robben Auba Reus

    Dat heb ik nu
     
  16. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik voel een intikkertje aankomen.... :+
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    [​IMG]


    ;)
     
    CrazY vindt dit leuk.
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Laat ik het zo zeggen,1ste 4 potjes waren ruk en daarna wat beter.Zit in div 3 wat volgens mij wel aardig niveau is.Niet super niet slecht,bedoek meer of je voor 850k een veel beter team kan maken dan wat ik nu heb
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Tjonge jonge,misschien een noob vraag maar heb net nieuwe controller gehaald maar het Xbox tekentje op de controller blijft knipperen,wat the hell is dat?
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Knopje aan de zijkant van je console even indrukken terwijl je het bovenste knopje op de controller ook indrukt. Hij staat nog niet in je console en dus verbindt hij niet. Moet je die knopjes voor indrukken.

    Heb meer dan 1.5M uit mn wekelijkse reward gehaald. :) Hopen dat maandelijkse ook beetje mee gaat zitten.
     
    mutantemile, nawa en Don Juan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina