Dit is misschien een beetje raar, maar... ik hoorde het nieuwe album van Leonard Cohen en hij heeft écht een nummer voor de Halo soundtrack geschreven. Althans, de muziek is echt 1-op-1.
Ja. Is de beste Halo MP sinds Halo 2. Ben niet de enige die dat denkt en de reden dat het nog veel gespeeld wordt.
Hebben ze inmiddels al een keer een patch uitgebracht dat je splitscreen online mp kan doen? Eerder dan die tijd koop ik hem niet. Wat een verkrachting van een geweldige serie...
Nope. Denk ook niet echt dat het waard is. Zeker als het dan ook 30fps is ipv 60 voor de rest. Verder is het meer nostalgie dan dat het echt veel gebruikt wordt. Gears 4 heeft het wel maar ze zeiden dat maar 1% tegenwoordig van de users het gebruikt. Tsja.
Veel te weinig gespeeld dit spel. Misschien maar weer eens een keer opstarten. Zat wel lekker in elkaar, instapdrempel is alleen wel aan de hoge kant.
Ik vind Halo 3 beter dan 2, dus dat klopt niet . In deze Halo zitten toch loadouts, sprinten en ADS? Dat slaat al helemaal nergens op in Halo imo.
Is toch mijn mening. Zeg niet dat iedereen die heeft. En er zitten geen loadouts in. ADS is het niet echt. Meer zoom. Zoals eerdere games ook hadden alleen heeft ieder wapen de optie. Daarnaast als je geraakt wordt ga je uit "ads" en is hipfire nog steeds beter de beste optie omdat het nog even accuraat is. Sprinten zit erin ja maar kan je niet constant gebruiken ofzo. Je shields rechargen niet als je dat doet.
Valt wel mee. Arena kan wel een hoge instapdrempel hebben. Maar Warzone en BTB zijn veel meer "casual" en makkelijk om in te stappen.