Hills, erg leuk dat je meedeed en mijn complimenten, ik vond dat je het goed deed! Ik heb in beide races achter je gezeten en dan deed je het prima, voorspelbaar rijden en net genoeg ruimte laten zodat je ingehaald kon worden zonder dat ons beiden tijden er al te erg onder te lijden hadden. Wij rijden natuurlijk al een behoorlijke tijd samen en het is dan ook waarschijnlijk niet te verwachten dat je als je helemaal nieuw bent met Pcars/stuur etc je gelijk mee kan doen voorin, maar ik hoop dat je je daar niet door laat ontmoedigen! In mijn ervaring moet iedereen die begint met meerijden eerst een tijdje wennen aan hoe het er aan toegaat op de baan, maar ik denk dat je binnenkort je plek op de baan prima weet te vinden, en als je dan een beetje gevoel krijgt voor hoe de rest zich gedraagt op de baan je met meer zelfvertrouwen je positie kan verdedigen. Zoiets heeft gewoon tijd nodig om te groeien maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt . Dan had je ook nog de pech dat wij al eerder een toernooitje met deze BMW reden, en is Laguna Seca één van de meest gespeelde circuits, dus moet je van ver komen qua verschil in ervaring. Maar ik denk dat de kans groot is dat in toekomstige races het verschil steeds kleiner wordt en dat je lekker kan meekomen met het veld. Lekker zo doorgaan .
Ik ga gewoon door waar ik de vorige cup gebleven was. Race 1 beetje kut en race 2 controlerend als eerste over de streep Al had ik nu, tegen mijn zin in, TC aan staan, waardoor het in race 1 wat beter ging dan normaal en toch nog lang op P4 gereden. Uiteindelijk kwam Loyall me voorbij, moest ik helaas een pitstop maken maar dat maakte mijn race wel weer leuk omdat ik me van P8 toch nog naar P6 kon vechten. Kreeg de Corkscrew niet onder de knie en verloor daar op de toppers toch wel 0,4 a 0,6 seconde per ronde denk ik, ook in race 2. Gelukkig had ik daar snel de leiding te pakken door wat gekloot voorin en toen Kimi uiteindelijk op P2 belandde had ik een mooi gat van 6 seconden met nog 10 rondjes te gaan. Vooral geprobeerd niet te spinnen en uiteindelijk op 0,3 seconden als #1 over de finish
Geef nou maar toe dat dat gewoon jouw strategie is, waarschijnlijk had je niet eens echt een lege tank maar ging je gewoon expres door de pits .
Die Rossi, die mag ik wel! Moet ook gewoon wat meer racen, zijn te weinig circuits waar ik op de max durf te rijden. Imola is 1 van de betere tracks wat mij betreft. Nog nooit op Dubai National gereden. Eerste sector is wel fijn volgens mij. De verschrikkelijke bocht zit er nog wel in maar op deze lay-out snijd je hem iets anders aan. Ben benieuwd.
Geen dank. Als teamlid deed ik een RB'tje. De boel ophouden zodat jij genoeg voorsprong kon hebben. Ging redelijk goed totdat ik spinde in de 1 na laatste bocht maar toen was je al bijna 6,5 seconden voor
Was echt onmogelijk om jou voorbij te komen. Had race 2 niet opgeslagen maar heb volgens mij flink wat tijd op je bumper gezeten. Ging wel Lekker!
Omdat Rossi zo aandringt, hierbij de uitslagen en tussenstand. (Snelste ronde aangegeven in Oranje) Positie in het klassement bij gelijk aantal punten is afhankelijk van de volgende factoren. 1. Finish-positie 2. Snelste ronde Tussen Rossi/Wiethok/Kimi: Rossi heeft een overwinning, Wiethok had met zijn 1.29.9 in Race 1 een snellere snelste ronde dan mijn 1.30.1 in Race 2. Tussen Loyall en Beltoon: Loyall heeft een hogere finish-positie gehaald. (4e) dan het beste van Beltoon (5e) Tussen B Tender en Asjemenou: Tender heeft een 7e positie gehaald en de beste van Asjemenou is P.8
Was echt onmogelijk om jou voorbij te komen. Had race 2 niet opgeslagen maar heb volgens mij flink wat tijd op je bumper gezeten. Ging wel Lekker! Evenveel punten als Loyal... Misschien toch maar stoppen op mijn hoogtepunt.
Gisteren ondanks alle Lobbyproblemen wel lekker kunnen rijden. Heb in mijn korte voorbereiding niet harder gereden als de 1:30.5 en dat was sporadisch. Gisteren in Race 2 vanaf ronde 7 of 8 tot en met ronde 21 slechts 2x een 1.31 gereden door een paar foute moves. De rest van de rondjes allemaal 1:30'ers kunnen draaien. Race 1 was leuk, heerlijk kunnen vechten met Wiethok en Rossi. Maakte echter zelf de fout door 2x te spinnen en in een gat van 10sec aan de voorkant en 10sec aan de achterkant te vallen. Was na de 21 ronden ook best wel kapot en had weinig gevoel meer in de auto. Qua tempo had ik de kopgroep best bij kunen houden, maar die foutjes waren de doodsteek voor een mooi gevecht. Race 2 ging een stuk soepeler. Ik had het gevoel dat de ronden voorbij vlogen. Ik had een goede start en kon redelijk clean langzaam posities pakken. Respect voor Beltoon en Autogespot die hun auto echt breed konden maken! Ook een shoutout naar B Tender die voor mijn gevoel in Race 2 een significant betere racepace te pakken had!. Toen ik Beltoon voorbij was, heb ik gas gegeven om Jimmy, die een voorsprong van 6 seconden had. De eerste aantal ronden echt heel sporadisch tijd kunnen pakken, maar met nog 4 ronden te gaan en 4 seconden achterstand goed te maken echt op het randje gereden. Helaas kwam dat een ronde te laat en finishde ik 0.3 seconden achter jimmy, maar het was wel een leuke sprint tot de finish. Het blijft een verraderlijke baan, maar wel een heel erg toffe naar mijn mening. Op naar Dubai!
Mijn nederige excuses. Ik was verhinderd door een werkoverleg. Kwalijk dat ik je daar niet op de hoogte had gesteld. Ik zal voortaan mijn volledige Outlook agenda met je delen, dat voorkomt dit soort onplezierige situaties. Mocht een dergelijke situatie zich alsnog voordoen, dan zal ik direct het overleg verlaten om op jouw post te reageren. De directie heeft daar vanzelfsprekend alle begrip voor.