1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] PCars BMW 320 TCC – Worldtour!

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 30 sep 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je outlook-agenda mag naar mijn persoonlijke e-mailadres of via mijn email op het werk.
     
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik reed gisterenavond met de crewchief-app, en wat ik supertof vond, was dat de engineer@hillss bij naam noemde (ik reed best vaak in de buurt van Hills). Dan zei hij bijvoorbeeld 'you gained 4 tenths on Hills in sector 2'. Blijkbaar zit er een soort naamherkenning in! Bij andere tegenstanders heb ik dat niet gemerkt, maar het racen tegen Hills voelde hierdoor wel extra tof!

    Mijn complimenten bovendien naar @hillss , voor het glansrijke en gezellige debuut! Qua pace zat je er gelijk al een stuk beter bij dan de gemiddelde debutant (al helemaal als je meerekent dat je nog niet heel lang met stuur racet) en, veel belangrijker nog, ik voelde me niet 'onveilig' bij jou in de buurt!

    EDIT: Dit dus
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2016
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dramatisch slechte race voor mij. Te veel eigen fouten, paar keer spinnen in beide heats en time penalty's.
    Was niet bij de les.
    enig wat goed ging was de kwalifikatie.
    kan er nog ff gekeken worden in de tweede heat in de 1e of 2e raceronde in bocht 9 Rainey Curve waarom ik van de baan spinde. was dat eigen schuld of werd ik "geholpen?
    Volgens mij was het een oranje auto die er ook bij betrokken was.
    Ik kreeg twee tikken links achter.

    Ik kon de replay niet opslaan. Corrupt file. dus ik heb geen replay.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2016
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zal ik vanavond naar kijken :)
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vroeg me af wat er aan de hand was.. Slotfase van Race 2 kwam ik zowaar dichterbij op @loyallronin, iets wat ik niet gewend ben. Had het nog een rondje langer geduurd dan had ik misschien nog een aanval kunnen inzetten (al was Loyall dan wss oo wel meer gaan pushen).
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik was gaar en brak.:eek: Ik was aan het klojojo-en.
    Heat had inderdaad niet langer moeten duren want dan had ik de aanval waarschijnlijk niet af kunnen slaan.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Briefing: Dubai Autodrome International - 18 Laps
    Dames, heren en Rossi. Eerder als gepland, maar vanwege een fout gemaakt door Rossi voel ik mij verplicht de briefing eerder te posten. Rossi heeft namelijk met zijn wispelturigheid besloten dat hij NIET Dubai National bedoelde, maar International. Voor de mensen die al hebben geoefend, mijn excuses en dreigbrieven mogen naar het adres van Rossi. (Woonwagen 23, Rij 14 en te herkennen aan de dubbele schotelantenne)

    Voor de 2e race van het 320TC Worldtour, gaan we naar Dubai. Na de lobbyproblemen van afgelopen zondag gaan we met frisse moed het nog een keer proberen. Anders dan eerste race is het ontbreken van de Kwalificatie. De startpositie voor Race 1 wordt bepaald door de stand in het kampioenschap en is Reversed hieraan.

    Regels:
    - BMW 320 TC
    - Tuning NIET toegestaan (wel een setup aanmaken!!!)
    - Schade op Visual, tenzij anders vermeld in de briefing
    - Bandenslijtage: REAL
    - FUEL: REAL
    - TCS/STM/ABS: ALLOWED
    - Verplichte pitstop: Geen
    - Resetknop NIET toegestaan
    - Weather: Clear (beide heats)
    - Weather progression: Sync to Race
    - Time Progressions: off
    - Time ingame. Heat 1: Juli, 13:00 uur - Heat 2: Juli, 20:00 uur
    - Ronden: 19 per heat, beide hebben 1 opwarmronde voor de opstelling etc.

    Tijdschema:
    Het tijdschema is als volgt, voor deze week is de opzet iets anders ivm een kwalificatie:
    19:45 uur: Probeer ik online te zijn om de lobby te openen.
    20:00 uur: Lobby is definitief open.
    20:15 uur: Practice: 20 minuten
    20:35 uur: Warmup / Pauze: 5 minuten
    20:40 uur: Heat 1, 19 ronden, Rollende start, reversed Grid o.b.v. stand kampioenschap.
    21:30 uur: Heat 2, 19 ronden, Rollende start, reversed Grid o.b.v. uitslag Heat 1 (Let op, maak in Heat 2 geen valse start, ik zal de startpositie afroepen waarna je naar voren rijd en aansluit achter je voorganger.

    [​IMG]

    Startprocedure rollende start:
    Beide heats kennen een rollende start.
    Ik zal in de lobby, of als we op de grid staan, de startposities kenbaar maken voor iedereen. Het is zaak dat je rustig rijd richting bocht 7 en 8. Hier wordt het veld opgevangen door de persoon op Pole.

    Vanaf bocht 11 gaat iedereen volgas in de eerste versnelling rijden. Zo kan er maximaal 91km/h gehaald worden en blijven de gaten onderling klein. We rijden in EEN LIJN ACHTER ELKAAR, richting de laatste bocht (12). Als de eerste persoon onder de boog van Start/finish doorkomt, is de race van start gegaan en mag er geschakeld worden.

    Deze startprocedure geldt ook voor Heat 2.

    Startvolgorde Heat 1:
    1. Coldzero
    2. Hillss360
    3. Autogespot
    4. Asjemenou
    5. B Tender
    6. Crookk
    7. Beltoon
    8. Loyallronin
    9. Jimmy Jerqinoff / Dex
    10. Kimi NL
    11. HRT Wiethok
    12. Rossi "Zeurzak" 46
    13. Mensen die zich later aansluiten, op basis van Alfabetische volgorde.

    Aandachtspunten:
    - Geef altijd aan dat je een penalty hebt en wijk van de racelijn af om anderen eenvoudiger te laten passeren.

    Incidenten rapporteren:
    -
    Ik ben door mijn stage bij Ducati in het westen van Nederland, van Maandag t/m Vrijdag niet in het bezit van mijn Xbox. Mochten er incidenten zijn waar de raceleiding (Ik en Rossi, met ondersteuning van Asjemenou) van op de hoogte gebracht moet worden. Graag een videoclipje uploaden via de Xbox vanuit een duidelijk standpunt, met voorkeur vanuit beide betrokken auto's.

    @loyallronin @Rossi46 @HRT WietHoK NL @ColdzeroNL @Crookk @DutchOwnage @GoldPwnageNL @hillss @asjemenou75 @Surreallistic @B Tender @Dex @Beltoni @Racerblade01 @ruud_p @NovaCaine
     
    Crookk vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    _O_
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat was ik!
    Het was close en ik zat volgens mij aan je linkerkant, geen idee of ik je geraakt hebt in die bocht (voorafgaand wel een keertje volgens mij), maar dat zal de Replay van Rossi wel uitwijzen.
    Zet je die even op het forum rosmans?
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    In update stond Dubai National.
    Is het nu dan weer INTERNATIONAL geworden?
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jep, zie toelichting in 1e alinea van de briefing.
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij twee tikjes. 1e kon ik opvangen maar tijdens recovery werd 2e tik fataal.
    Maar ik weet niet of ik zelf heb lopen klooien in de bocht omdat ik de replay niet heb. Corrupt file .
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2016
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    O ja. nu zie ik het. Ik kijk altijd eerst naar de plaatjes.

    Nou ja beter.. want dan zit die rare langzame slinger er niet in.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zie briefing, is helaas wel het geval.
    Ik heb 2 banen gekozen(Zolder en Bathurst) en Rossi ook 2(Dubai International en Imola).
    ik heb voor die update een bericht uit onze PM-reeks gequote waarbij we eerst spraken over National, die keuze is later aangepast en daardoor heb ik hem verkeerd overgenomen.

    In de startpost heb ik het destijds, toen we de nieuwe Data hebben gepost vanwege het uitstellen, wel aangepast, maar was die oude "Update" op het forum vergeten. Excuses voor het ongemak

    We gaan het vanavond zien als Rossi de replay-upload post. Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is.
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Begint het op te vallen? Hmm, kut.

    Dubai International was mijn allereerste race in cupverband met Project Cars, die ik toen ik een mooi gevecht met Loyall en Racerblade gelijk wist te winnen. Als ik zondag weer het tempo niet heb kan ik definitief de BMW de schuld geven :p

    Al weet ik niet of ik er bij ben trouwens... 't Is a.s. zondag neem ik aan? Ik ga gezellig F1 kijken met de fam en vriendin, dus kan zijn dat ik niet thuis ben zondagavond.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Jammer van de Dubai switch! Nu missen we het leukste gedeelte van het circuit en zit die verschrikkelijke bocht er weer in. Ach, in die verschrikkelijke woestijn ga ik toch geen potten breken. Op Imola moet ik gaan vlammen!!
     
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Verschrikkelijke bocht? Je bedoelt die penalty-trekker-combo van T3-T4? Die is leuk ja :9
     

Deel Deze Pagina