Ik vermaak me wel meer dan prima met MW:R. In het begin moest ik ff dat knopje omschakelen en dat het niet meer alleen run en gun is en de gameplay wat trager is. Nu heb ik het weer helemaal te pakken en inmiddels bijna Prestige 1
Wat als ik de CoD IW Legacy edition op disc haal, krijg ik dan een MWR op disc mee of download code? Xbox one ofcourse.
Als er nog iemand is die domination wil spelen op Xbox One invite me dan. Wel graag mensen die spelen om te winnen. GT: Scuderia NL
Ja Als je de disc versie haalt krijg je mw1 als code, maar je moet iw in je console hebben staan om mw1 te kunnen spelen. Ben blij dat ik mw1 kan spelen, en iw nooit hoef aan te raken.
Op de Xbox One zitten alleen maar campers in MWR en op de PS4 zitten alle noobs, wat is dit toch?!?! Waarom kunnen die mensen op de Xbox One niet normaal spelen!
Op de PS4 zitten alleen maar noobs, ik loop door de map heen en ze kijken je gewoon aan. Op de Xbox One zitten alleen maar "tryhards"
Wat als ik de game share via xbox en hem dan in de store haal, gewoon voor bijde mensen dan ook MWR lijkt mij? Sorry dit hele systeem is allemaal een beetje vaag geworden en heb liever 100% duidelijkheid voordat ik een keuze maak!
Als je hem digitaal haalt kan je gebruik maken van game sharing. Als je hem voor de Xbox One op disc haalt ben je verplicht om Infinite Warfare tot je beschiking te hebben om Modern Warfare Remastered te kunnen spelen. Mijn tip haal hem digitaal voor game sharing, anders moet je Call of Duty voor dit jaar even aan de kant laten want het is niet waard.