Algemeen Xboxworld Racing Kart Events

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 13 nov 2013.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb nog helemaal niet mijn wens uitgesproken.

Het maakt mij niets uit qua heats etc..

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Met hoeveel man zijn we @B Tender? Als er nog plek is heb ik nog wel een snelle mattie (Bobby Jacksov op XBL) die ongetwijfeld mee wilt karten. Heeft helaas de spanningsboog van een 4 jarige als hij Project Cars speelt waardoor hij er op zondagavond nooit bij is, maar in het echt brengt hij het er beter vanaf. Heb je ook minder kans op kutkoters en huisvrouwen die in de weg zitten namelijk

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Gaat het om snel karten of om mensen waarmee je redelijk veel gamed online spreken? Want als het om dat eerste gaat en we allemaal andere lui mee gaan nemen, kom ik niet.

Dave ken ik nog en moet hem mijn excuses nog aanbieden!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

5. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Als ik zo de reakties lees is het ook maar goed dat ik niet kom.. Anders kwam er namelijk wel een vrouw en kids mee waarvan een jonge van 7 vast ook wil rijden. Als ik dit zo lees over k*tkoters enzo dan zeg ik voor de toekomst ook alvast nee

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Het gaat er in deze events ook om van hoe doe je het racen in het echt. Vorige keer waren we in een soort kinderfeestje vermengd waardoor het 1 gevaarlijk was tijdens het sneller rijden dan de kinderen en 2 je niet echt kon racen met elkaar. Kids kan je wel meenemen, dat is het probleem niet, alleen hebben we het liever niet dat we samen tegelijkertijd rijden.

EDIT:
    Bij de vorige editie in de Kartfabrique had iemand anders ook zijn kind en vrouw meegenomen. Ik weet alleen niet meer wie dat was, ik dacht Surrealistic.

Racerblade01 en Dex vinden dit leuk.
  7. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik denk ook niet dat een jongen van 7 in dezelfde heat/karts mee mag rijden. Of hij moet vrij lang zijn voor z'n leeftijd.

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Je heb speciale kinderkarts daar. We hebben alleen de vorige keer gemerkt dat het snelheidsverschil zo dusdanig hoog is dat het gewoon gevaarlijk kan worden. Ik kan me de vorige keer nog herinneren dat ik dik 15/20 meter achter een kinderkart zat en dat ik 2 seconden later het kind kon uitremmen in de volgende bocht die 30/40 meter verder lag. Als een kind dat niet ziet heb je zo een botsing en een opstopping. Dat laatste hebben we ook de laatste keer meegemaakt en een links rechts bochtencombinatie. Dat houdt alles erg op en dat is zonde van de tijd.

B Tender vindt dit leuk.
  9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat mij betreft is iedereen meer dan welkom, maar indien het de eerste keer is dat je zoontje zou karten zou ik je persoonlijk eigenlijk willen afraden dat hij -met ons- meerijdt, voor zijn eigen veiligheid.

Mijn ervaring is namelijk dat de meesten in hun allereerste rondjes niet heel snel gaan. Sommigen van ons gaan simpelweg echt 'hard' in een kart en dan wordt het snelheidsverschil al snel heel groot (vanwege de beperkte ervaring van de jonge rijders en vanwege het mindere vermogen in de kinderkarts). Nu gaan we uiteraard wel met enige voorzichtigheid over de baan, zeker als er jeugd meerijdt en al HELEMAAL als het jeugd 'van ons' is [INSERT: Grapje over @f1freaky], maar met dergelijke snelheidsverschillen zit een ongeluk in een klein hoekje.

Zou m'n zoontje denk ik op een rustige woensdagmiddag kennis laten maken met het fenomeen kart ipv tussen ons heethoofden die allemaal bovenaan de tijdlijsten willen belanden. In zo'n kart ga je welhaast vanzelf meer testosteron aanmaken zo lijkt het, ook al neem je je voor rustig je rondjes te rijden (ik althans). Zoals Freaky en ik hierboven schetsen liepen we daar de vorige keer tegen die snelheidsverschillen aan toen we de baan met jonge jongens en meisjes moesten delen. Terugkijkend was dat best link soms, voor hen en voor ons. Voelt dan echt een beetje alsof je de snelweg deelt met scootmobielen.

Mocht je zoontje de nieuwe Verstappen zijn, al meer kilometers dan ons allemaal achter de wielen hebben en ons allemaal de moeder rijden, dan ligt het verhaal natuurlijk weer heel anders en mag je het bovenstaande negeren:D:D Denk dat er ook zat zevenjarige gastjes zijn die ons zoek rijden.

Verder zijn er in het verleden idd weleens vrouw en kinderen meegekomen. Niks mis mee en hartstikke prima! Komt het zusje van hoehettiehookalweer ook, weten jullie dat?

Het woord 'kutkoter' zou ik niet te zwaar aan tillen.. Zoals wij allebei in BF1 een camper een kutcamper noemen en een tank een kuttank, zo verwordt een koter al snel een kutkoter als je enige keren een noodrem moet maken om hem te ontwijken, maar onder aan de streep vinden we koters natuurlijk helemaal niet kut (en campers ook niet ;) ) Iedereen is een koter en een camper geweest! ;)

Laatst bewerkt: 8 nov 2016
    Rossi46, Dex en f1freaky vinden dit leuk.
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mmm hier kan ik inkomen idd. Moet eigenlijk wel een feest der herkenning blijven daar straks! Mijn broertje zou ook best zin hebben maar moet ergens de lijn trekken. Wat vindt de rest?

11. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Tja en toch denk ik van dat is het risico van een dagje karten. Als je geen last van kids in het algemeen wil hebben zal je de baan moeten afhuren voor bepaalde tijd. En ik denk zelf al helemaal niet aan snel rijden.. Heb zelf nog nooit in zoon ding gezeten (rij ook geen auto) en je kan het al helemaal niet met gamen vergelijken. En het probleem hier is dat we allemaal van racen houden.. Kleine jonge gaat elk jaar mee na de ttbaan en vrouwtje heeft in haar jongere jaren van der Garde het poep in zijn ogen gekart (nou bakt die gast er zwz niet veel van ).. Wat krijg je dan?? kids die ook willen rijden en dus oorlog met ze gaat krijgen omdat ze niet mogen karten en vrouwen bij wie het weer gaat kriebelen omdat ze een plaat metaal op wielen met een stuur en motor er op zien.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

12. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik denk dat je karten en gamen best met elkaar kan vergelijken. Ik denk dat het gros die zo goed is als jou met Project Cars, @HRT WietHoK NL, mee kan komen op de kartbaan, simpelweg omdat je kennis van lijnen en voertuigbeheersing hebt. Het enige 'extra' is het krachtenspel op je lichaam, maar tegenwoordig zitten de coureurs niks voor niks zowel thuis als in de fabriek achter de simulator. Ennuh... Ik wil niet heel lullig zijn maar van der Garde heeft behoorlijk wat karttitels op zijn naam, waaronder het wereldkampioenschap Super A in 2002. Hij zal in sommige dingen misschien niet zo goed zijn, maar karten hoort daar niet bij :9

Maargoed, als men geen 'andere' erbij wil vind ik het ook prima hoor! Maar ik hoorde wat geklaag op de vorige pagina over langzamere deelnemers in dezelfde heat, dus ik dacht: ik ken nog wel iemand die niet in de weg zal zitten, als we nog heat-vulling zoeken kan ik hem vragen. Maar als jullie liever met 'het clubje' gaan laat ik 'm gewoon thuis haha.

Nog mensen die vanuit Arnhem die kant op moeten trouwens? Heb nog wel plek in de Corsa. En stoelverwarming.

B Tender vindt dit leuk.
  13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Pfff heb het niet zo op langzame vrouwen/kinderen :lol:. Op een buitenbaan is het prima, daar ben je er zo voorbij maar binnen is het wel andere koek.

20e moet mij denk ik wel lukken. Kan ik niet naar de verjaardag van de schoonzus van mijn vriendin.. :D het is niet anders

Rossi46, B Tender en f1freaky vinden dit leuk.
  14. hillss

hillss Active Member

Leuk Bevonden:
    164
    Vind het een leuk aanbod en idee maar maar ik ga momenteel niet even richting nl voor een rondje kartenO-). Verder niks negatiefs hoor vanuit deze kant.was wel even leuk geweest om kennis te maken. Miss als de datum goed valt. Dat ik toevallig in de buurt ben maar zou met mij even geen rekening houden.

Of jullie moeten hier naar de buiten baan hier op het circuit langs komen.

B Tender vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Regel jij een BBQ, vaatje Belgisch bier en een kampvuur?

Dan regel ik een 9 persoons VW-busje en pik ik hoogstpersoonlijk iedereen op uit Nederland!!!!

hillss vindt dit leuk.
  16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dex vindt dit leuk.
  17. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    1: zijn tag op XBW is @Dave 130R. Maar om één of andere vage reden pakt 'ie die niet. Ik heb contact met hem, dus als je info wilt vragen/doorspelen dan kan dat ook wel via mij
    2: daar moet Nova zelf even op antwoorden ;)
    3: lijkt me een top idee :thumbs:

18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Top Stijn!

als er al kosten met het reserveren meekomen moet je het zeggen, krijg je het overgemaakt!

19. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Helemaal prima. We horen wel hoelaat we aanwezig moeten zijn

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Respect dat je alle kosten op je wilt nemen. Ik had ook eigenlijk niets anders verwacht. Je bent mijn held.

f1freaky en Dex vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina