1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wilde vandaag m'n PS4 inleveren bij de Game Mania, nemen ze hem niet aan omdat het stickertje van mn launch controller eraf gesleten is :F: Opletten dat je er wel een meeneemt die een leesbare sticker heeft dus!

    Morgen dus weer terug met een andere controller.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hier ook.... oude ps4 500gb verkocht op MP en ik heb ook nog een 1TB versie...die gaat naar de zoon van mijn vriendin
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die dingen slijten als een malle, maar totaal begrijpelijk vanuit game mania natuurlijk.

    Ik heb bij beide controllers die sticker verwijderd omdat de transparante sticker erop al losliet en plakte. Hahaha haha.
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ^ Herkenbaar. Ook transparante sticker die ging plakken of een versleten sticker. Achja.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tering.. gelukkig is mijn ps4 nog vrij nieuw.. had zelfs de manual nog. Leg ik daar neer zegt die gast. Man nog meer oud papier en hup zo de prullenbak in... wtf.. hij ging ook alle kabels nakijken of ze wel van Sony zijn. Bij toeval de juiste uit mijn tv getrokken blijkbaar want hij keurde de draadjes allemaal goed. Twee maanden terug wilde ik nog dat oortje wat je erbij krijgt weggooien. Dacht, weg ermee gebruik ik nooit. Gelukkig niet gedaan. sta ik nog even in de winkel. Komt er nog een klant zijn ps4 inruilen, geen oortje zat erbij. Deal ging niet door. :eek: Meneer er staat op de site dat alle originele accessoires er bij moet zitten.. We kunnen deze ps4 niet innemen. :F:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Snel uitpakken en installeren, Rise of the Tombraider erop en pas stoppen als mijn lenzen spontaan uitvallen ;)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Haha dat laatste is herkenbaar. Maar ik doe dan liever mijn bril op tijdens het gamen :p
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijne vandaag al op kunnen halen bij GM.:cool:
    Had nog effe gebeld, just in case:
    "waarom zit je nog niet in de auto?"
    "omdat het ding pas officieel morgen uitkomt en ik niet voor niets naar de shop wil rijden...spitsuur je begrijpt"
    "staat hier klaar voor je, maar morgen mag natuurlijk ook"
    "tot 18.30 open toch?"
    "ja"
    "kom eraan"

    snel boodschappen in de voorraad kast geschoven en gaaaaan.:p

    maar ga em nu pas installeren (Iron Banner avondje met gamemaatjes sla ik niet over); 1,5 HDD van mijn huidige erin, initialiseren, en de oude gereed maken voor de reis richting mijn neefje morgen.
     
    RudeRob, Olijke Poffer, Servantes en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Haha dat is helemaal zuur :p Je kunt ze gelukkig los bestellen voor 2 euro (heb ik laatst nog gedaan omdat iemand mijn kansloze oortje wilde maar ik houd graag dingen compleet)

    Goed dat je het zegt van die kabels, ik heb zoveel HDMI en MicroUSB liggen dat die nooit kunnen kloppen.

    Man koopt PS4PRO, gaat meteen 30 FPS non-pro game spelen :9
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ps4 pro binnen straks maar gaan gamen :)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Servantes en MAD 1976 vinden dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben nu bezig alle games op de Pro (terug) te zetten............damn dat zijn er meer dan ik gedacht had (mede dankzij Plus natuurlijk).:+

    Gaat nog wel effe duren voordat alles er weer opstaat.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hier ook binnen. Moet de console even laten acclimatiseren. Erg koud van het vervoer.
    Dan weer alles terug zetten. Zal weer een uurtje of 4 kosten denk ik..
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik krijg hem vanmiddag binnen. Vraagje aan de experts:

    Ik heb twee PS4's staan thuis. Eentje is verkocht (500GB versie), de andere (1TB versie)gaat naar het zoontje van mijn vriendin. Die naar het zoontje van mijn vriendin gaat, dat was de primary console, die oudere wordt verkocht. De nieuwe Pro wordt mijn primary.

    Ik moet nu eerst de 1TB versie van primary console afhalen toch? Vervolgens de Pro PS4 primary maken. Daarna kan ik alles opnieuw downloaden op de Pro PS4 (zoals Hitman/Driveclub e.d.) als ik mijn account op de nieuwe heb geactiveerd. Die 1TB versie gaat gewoon naar zijn kamer bij mij thuis. Moet ik dan mijn account verwijderen van die 1TB console? Daar staan nu alle gedownloade games op, maar is straks niet meer de primary console en mijn games en shit gaan naar de Pro. Die jongen wil op zijn eigen account spelen, maar volgens mij kan hij zonder mijn account die games niet spelen.

    En wat betreft die 500GB versie die ik ga verkopen. Gewoon alle accounts verwijderen en de schijf leeghalen?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je moet die nieuwe primair zetten nadat je het vande oude af hebt gehaald. Verder kun je de accounts laten staan. Die je verkoopt zou ik terug zetten naar factory default.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus ik kan gewoon mijn games downloaden op de PS4 Pro, en op die 1TB die naar die jongen gaat kan ik alles laten staan (inclusief account?) Dan kan hij dus gewoon mijn games (die dus ook op de Pro staan) spelen op die 1TB, maar ikzelf ook?
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb nog geen 4k TV, maar een 1080p Sony Bravia 50". Gaat de PS4 pro automatisch de beste setting kiezen als ik deze aansluit of moet je manueel dat zelf gaan doen? Ik zag iets op YT dat de PS4 pro de "jaggies" automatisch wegwerkt..
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Uhhhh ik heb mijn launch PS4 begin dit jaar een factory reset gegeven en verkocht.
    Hij staat blijkbaar nog in deze lijst:

    [​IMG]

    Als ik op deactiveren klik zegt hij dat ik dat via de playstation moet doen.
    Ben ik nu screwed? Of kan ik dalijk de Pro gewoon toevoegen en die als primair instellen?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, je bent niet screwed, maar je kunt niet de Pro als primair instellen als je een andere console hebt die nog als primair staat ingesteld. Je kunt dan even Sony bellen, die kunnen je oude (en verkochte) PS4 de-activeren als primaire console.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Middels supersampling heb je dan minder last van jaggies op een 1080p TV. Je hebt verder geen instellingen volgens mij. Gewoon 1080p als resolutie (4K is niet selecteerbaar op een non-4K scherm)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zover ik weet wel maar zelf heb ik dat allemaal nooit getest. Even testen en je weet het.
     

Deel Deze Pagina