@CrazY ... @bulletproof010 Leuke challenge? Hectisch. Dat sowieso. Alleen snapte Waldo er werkelijk waar geen fuck van. Aksis links, Waldo naar links. Wipe. Aksis midden, Waldo midden. Wipe. En dat een stuk of 15x. Geen filmpjes gezien ... vandaag dan wel dus hopelijk komt het goed Nee, laat Waldo maar lekker op 1 plek staan en iemand anders maar zwerven. Ging de laatste 20 minuten goed alleen toen waren we al ruim 1,5 uur bezig. @bulletproof010 Geen Clever Dragon? De Vendor Roll is anders goed zat Die wil ik sowieso even binnen harken. Voor de rest zijn de drops behoorlijk hoog vergeleken met de vorige IB? Kwa level dan..
Clever Dragon? Wordt er mee doodgegooid. Heb alleen nog maar een helmpie nodig, dan ben ik 400....ben dus afhankelijk van een exotic, want legendary valt ie niet. Meeste guns en andere armor al op 400....maar die verdomde helmet wil niet!
Vind de vendor roll wel goed opzich ... Maar ik moet minimaal HCR erop hebben en als t ff kan braced frame en counterballance Maar een dragon zonder HCR is een NO GO for moi
Als je een helm moet hebben kan je ook de strike van Malok doen, ik dacht dat dat Blighted Chalice strike is. De chest op het einde geeft alleen een helm (je hebt je wel een key nodig)
Nee. Grinden. Hopen op een Exotic Helm drop. Hopen op een helm uit een package (droppen helaas tot 390). Blighted Chalice Strike spelen (Skeleton Key nodig!) en hopen dat je die helm krijgt uit het kistje.
Er wordt gevraagd om meer mogelijkheden om aan een Max light helm te komen naast exotics. Je zegt nee, noemt vervolgens al een aantal manieren en vergeet de enige manier die er vanaf het begin af aan in zit, de raid doen. Zoveel mogelijkheden maakt alleen maar verwend blijkbaar
Ho-Lee Cwap ... https://www.reddit.com/r/DestinyThe...tickrate_trades_fps_and_you_why_destinys_hit/ @bulletproof010
Dat er in Destiny een gigantisch probleem is met het PvP gedeelte is bekend. Maar dat het zo belachelijk is ... nee, dat had ik niet verwacht.
Niet lullig bedoeld, maar de lage tickrate is al vanaf het begin van Destiny bekend. Dit is volgens mij zelfs een 1 op 1 kopie van een reddit thread van vorig jaar. en vorige maand was dit er nog: https://www.reddit.com/r/DestinyThe...ssive_breakdown_of_crucibles_core_flaws_that/