1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben er zeer tevreden mee, alles even overgezet gisteravond, straks maar even Tomb Raider proberen en The Last of Us.
    Overigens valt me op nadat een game is geïnstalleerd echt waanzinnig stil is, mooi pluspuntje.
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd alleen tijdens het installeren etc hoor je hem. Verder weinig eigenlijk.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Teardown screenshots

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ben er blij mee en idd mooi stil, maar het lukt me niet meer om mijn basis NL account de games te spelen die ik kocht in de US store... en das balen, saved games krijg ik er ook niet in (geen playstation plus op mijn US account). Voorheen nooit problemen mee. Weet iemand in welke volgorde ik een en ander moet installerren, zodat ik weer gewoon vanuit mijn basis NL ps user account de games kan opstarten die ik in de US store kocht? (overigens: ik kan wel vanuit mijn US ps user account de games spelen die ik in NL kocht)...
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Top ben benieuwd, toch maar de VR besteld, hoe is die Robinson game?
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Robinson game ziet er gewoon super goed uit. Geen idee of er verschil is tussen de pro en de gewone ps maar het ziet er super strak uit.
    Of de game ook echt heel erg leuk is weet ik nog niet. Het is meer een beetje rondlopen en wat puzzels oplossen. Dus een echte game is het niet in mijn ogen. Meer een VR ervaring maar wel een mooie. Ik ben nog niet zo ver in de game maar toch al best zitten genieten. Ik las dat men motion sick ervaart maar dat heb ik niet. De controls staan gewoon op smooth en zoals je normaal in een game beweegt. Met dit soort bewegingen moet je oppassen dat je niet naar links kijkt en rechts schuin naar voren beweegt. Dat kan ongemakkelijk voelen. Maar als je gewoon de richting oploopt waar je naar kijkt gaat het prima.
    Zelf ga ik even stil staan als ik wil rondkijken.
    Wel grappig dat je beestjes moet scannen en verzamelen en die dan in een menu kunt bekijken. Die beestjes staan dan in een diorama die je van alle kanten kunt bekijken. Dus best een leuke VR ervaring maar geen shooter of zoiets.

    Ik ben zelf trouwens erg benieuwd naar Eagle Flight. Lees er veel postieve dingen over. Dus die ga ik zeker even bekijken en wellicht bestellen. Eerst Robinson...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Nog steeds wat drops. Vooral op St quentin scar zoals met de andere consoles ook. Maar overall stuk meer solide.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Even je US account op primary zetten dan moet het weer lukken.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De patch is er toch nog niet voor?
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    kan zijn dat ik je niet volg (of jij mij niet), maar het gaat erom dat ik us games wel kan downloaden maar niet meer vanuit mijn NL account kan spelen (dan moet ik user switchen) en ik kan mijn savedgames (die gekoppeld zijn - ook de US games - aan mijn NL psn+ account) niet terugzetten, althans die ziet de game niet als ik vanuit mijn US account speel.

    Hoezo is de oplossing dan 'mijn us account op primary te zetten' en hoe doe ik dat dan?
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee. Elke keer als je je op een andere console inlogt of via een andere webbrowser/pc
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net de PRO gehaald bij GM, kon overigens de standaard "headset" houden, gelukkig. Leek mij ook al niet zo lekker om een 2e hands oordopje te gebruiken 8)

    Helaas pas morgen ermee aan de slag =( Hopelijk kan ik gewoon mn 1.5tb schijf erin schroeven, anders via de USB.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet je US Account juist als primary zetten om die games te kunnen spelen met je NL account. :)
    Dit doe je bij Settings en dan Accounts.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ok thx, maar kan je dan ook nog steeds NL games in NL spelen?
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het is vrij simpel

    Als je op je NL account spellen wil spelen die je in de Amerikaanse PS Store hebt aangeschaft moet je je US account op primary zetten.

    Omgekeerd is het precies hetzelfde

    Als je beide accounts op primary hebt staan...

    Kan je NL spellen op je US account spelen, en US spellen op je NL account.

    P.S. Hou wel er rekening mee dat DLC regio gebonden is. Als je DLC wil aanschaffen voor een US Spel, moet je dit in de Amerikaanse store aanschaffen (ook al speel je het betreffende spel op je NL account). Anders zal de DLC niet werken.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als die 1,5 in je 'oude' PS4 zat; ja past gewoon (heb ik ook gedaan).

    Je zult wel alle games opnieuw moeten instaleren; alle info op je 1,5 wordt gewist bij het instaleren en formateren ervan op je Pro.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Gebruikt iemand dat oortje die je erbij krijgt dan? :+
    Bij mij zit die nog in het plastic in de doos sinds day one.
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nooit.. heb gewoon een volwassen headset.
     
    Dr0kz en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina