Jawel maar het is niet echt opgepakt door de gamers. Wat begrijpelijk is na deel 1. Beter geen hype en een goede game. Previews zijn vooralsnog positief. Meer een reboot dan een sequel.
Deel 1 kon mij niet boeien. Ik wacht het nu even af. Maar volgens mij wordt of is deel 2 toch een pak beter.
Een tijd geleden al besteld, kreeg ook opeens een verzend bericht. Lekker hoor. Had h'm pas volgende week verwacht. Ik ben benieuwd. Als ik de previews mag geloven is het een prima spel en ziet het er prachtig uit op de Pro.
Ik mag het hopen voor ze. Deel 1 had een chronisch gebrek aan "vibe". Dat terwijl het idee best tof is.
Lekker he aangename verrassing! Zag ook een 40+ min filpmje vanmorgen ziet er erg goed uit! Lijkt dat de stad nu niet zo dood is als deel 1.
Zat te twijfelen tussen Watch Dogs 2 of Dishonored 2.... Net toch maar deze gehaald (MM verkoopt 'm al). Ben benieuwd.... deel 1 was boring. Maar de beelden van deel 2 zien er toch wel nice uit. Morgen mee beginnen.
Deze ook in de preorder. Wilde er op launch aan beginnen, maar net met Rise ot Tomb Raider begonnen en die is zo vet, dat ik die eerst ga uitspelen! Maar deze lijkt me ook weer erg lekker. Heb me ook prima vermaakt met deeltje 1 dus ...