[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik dacht al. Heb gisteren gewoon gerage quit. Continu tegenstanders met 4 a 5 mensen red bars. Mijn Saladins Vigil waarmee ik normaals gesproken overal kills maak, was gisteravond denk ik qua kracht gehalveerd.

Tegenstanders die na 8 headshots niet neergingen, terwijl 1 shot bij mij genoeg is. (continu teamleader elke wedstrijd), 10 games gespeeld, 8 verloren door vroegtijdig te leaven, redbars, hitmarkers bullshit.

Ik heb gisteren voor het eerst Iron Banner gerage quit.

2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    GG bungie....:lol: First light Trials map deze week:+

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog nooit helm gehad.....en die kan ik maar 1 keer per week doen voor drops.;)
    Maar idd, het is een optie.:+

4. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188

bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Echt wat is dat toch met destiny en m'n internet. Bij geen enkele game problemen. Maar destiny geeft altijd aan dat er iets met mijn internet is. Hoevaak ik wel niet m'n router moet rebooten om eindelijk verbinding te krijgen is niet normaal.

Terwijl ik ondertussen gewoon in een party zit en twitch gebruik. En dus gewoon internet heb.

Meer mensen hier last van?

6. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Wtf is dit vandaag, 8 potjes gespeeld, 0 gewonnen. Ben geen goede pvp speler maar sta vaak bovenaan vandaag. Zegt genoeg over m'n team dus!

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Distant Star scoutrifle gekregen.
    - perfect balance
    - full auto
    - hidden hand

De fuck wat een beest. ;-)

Remo NL vindt dit leuk.
  8. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Iemand enig idee waar ik de vanilla variant van deze game nog goedkoop kan halen? (CD/Digitale code maakt mij niet uit)
    En is de laatste DLC ook gewoon los verkrijgbaar op een manier of is dit niet mogelijk?

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Marktplaats en nee.

10. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    :eek: De fuck , hoe dan :eek:

MightyMikeDX, Remo NL en CrazY vinden dit leuk.
  11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Afgelopen weekend weinig trials gedaan. Zondagmiddag toch wat kaartjes gedaan en op een van die kaartjes kwamen we in een heerlijk chaotisch potje.
    Dit potje waren er maar liefst 4 panic smashes en 2 tethers. Het ging gelijk op en uiteindelijk kwamen we op 4-4. Een gigantische clutch volgde op het einde in het "antenne gebouw".
    Veel revives en kills achter elkaar waarna Smoke en @bulletproof010 nagenoeg tegelijk down gaan. Ikzelf kom 1 vs 2 te staan en de ress timers staan te hoog om een quick ress te doen.

The rest is history en is te zien in het onderstaande filmpje..

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Novabomb op je smoel :+ EN GAUW ...

Lekker.

Gisteren is er trouwens weer een leuke rel geweest op de Bungie Forums m.b.t de SBMM. Cozmo en DeeJ hebben beide gereageerd en gaan met de vele reacties naar het ontwikkelaars-team. Let op! Je kan GETRIGGERED worden door de zoetsappige DeeJ response;

Destiny is in a constant state of flux and evolution. The engineers at Bungie who write the code are always exploring ways we can make your gameplay experience better. So, I agree with this sentiment, as well as the manner in which is was expressed. We can always do better. We're committed to always doing better.

Mr. Sols here speaks many truths in his post. He's obviously followed closely the forum threads in which we've communicated our goals and announced a series of iterations to the matchmaking systems that bring you together in the Crucible. He has, on many occasions, led a constructive conversation on the forums about how he thinks the game can be better. We don't always agree with his opinion, but we appreciate the way he argues his point - so we're always eager to listen and pass along his thoughts.

When I look at the Destiny forum today, what I see looks more like a formal protest. That can be inspiring. We provide this forum so that you can have a voice. My recommendation is that we use this space to explain our opinions, rather than starting and bumping the same thread with the same title. Tell us "why" you want what you want. Brute force is not how to win over the developers. Show them your side of the issue.

The #Feedback forum is really where this belongs. Every week, Cozmo summarizes what he sees there and prepares a report for the development team. You've never had a stronger internal champion as a community manager, and that includes me. There are people at Bungie who listen to you. Give them something they can pass along. You are part of the conversation at Bungie.

I'm not here to promise a Hot Fix in response to the conversation of the day. Our job is to keep the conversation going. When you meet us halfway, you get more out of that as a community.

Zou tijd worden ... want ik ben het nu onderhand wel zat om telkens in potjes te komen maar Mr. Warp en Ms. Lags je om je oren kunnen knallen. Prima dat potjes wat zweteriger worden maar die lag is af en toe echt onzin. SBMM werkt niet als je geteamed word tegen een stel idioten die op KFC WIFI spelen. In Trials of Osiris is het noodzakelijk dat iedereen een goede verbinding heeft. Helaas zie je elke keer rond het 8e of 9e potje dat mensen een red-bar hebben (of allemaal) of iets anders gebruiken waardoor de win hun kant opgetrokken word. Zo had ik vorige week met @bulletproof010 en @Avalon Scorpion de Flawless in zicht. 2-0 voorstaan ... geen vuiltje aan de lucht en ... TAAAAAADA! Enemy Titan is een Red-Bar en de enemy Warlock idem ditto. Is behoorlijk irritant... en als je dan als Red-Bar Titan twee supers kan ontwijken die op onze schermen volle bak op z'n smoel komen ... dan is er iets niet in orde met SBMM. Connection gaat voor skill.

Zolang die Derek aan het roer blijft van het PvP gedeelte en niet inziet dat hij z'n beslissing van SBMM terug moet draaien word het nooit beter in de Crucible.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  13. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Moet je voor de gein eens kijken welke topics je te zien krijgt als je naar de Bungie forums gaat en dan op trending klikt..

99% gaat over SBMM :+

Ben benieuwd of, net zoals met de nerf patches, de "klagers" in dit geval hun zin krijgen.
    Bij een NERF weten ze niet hoe snel ze iets er door moeten drukken..
    *pakt popcorn en leunt achterover*

Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kwa wapens zit het wel goed. Je kan met elk wapen een goed aantal kills maken.

Echter zijn we nu al van meta-naar-meta gegaan. Auto-Rifle (oude SUROS uit Y1), Handcannons (Thorn, TLW en de Hawkmoon), Scout Rifles (MIDA) en nu naar Pulse (Blind Perdition, Grasp of Malok, Clever Dragon).

Zag jou maat (Patt) gisteren met een Monte Carlo toch aardig wat mensen slopen in Iron Banner. Gedurfd... dat sowieso. Erg jammer dat Bungie blijkbaar luistert naar degene die er niet echt toe zouden moeten doen. Je zou je PVP spelers om advies moeten vragen. De streamers en degene die al 3000+ uur in de game hebben zitten en ECHT goed in PvP zijn. Als een Kraftty of een TrueVanguard op Bungie gaat zeiken omdat ze iets generfed hebben wat niet nodig was dan doe je iets verkeerd.

Het zijn alleen gewoon echt de afgelopen maanden kansloze nerfs geweest. Mis m'n Twilight Garisson :mad:

15. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Dus het is beter om wat goedkoper die full package opnieuw te halen? (Heb ttk nog op mn Xbox staan plus de eerste 2 dlcs)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze dlc bevat automatisch de oude dlc. Als jij vanilla destiny weet te scoren, zou ik dat doen en dan gewoon de dlc halen. Het alles in 1 pakket is 60 dacht ik.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Stuur mij ff een PM als je nog zoekt.
    Heb nog de collecters edition liggen voor de One.
    Dan hoef je alleen nog maar Rise of Iron, de meest recente DLC, los te kopen. :)

18. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Maybe klinkt dit dom maar ik kan nergens dus die losse DLC vinden? :eek:

19. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: