Dr Stange is best een toffe film. Wel gewoon een Marvel film, maar de visuals geven het net dat extra dat je niet denk gewoon weer een Marvel. Vleugje humor. Nice.
Dr. Strange : Ja, origineel, ziet er geweldig uit, maar.... hij is zo saai! Het plot kon echt geen moment boeien.
Admiral - Roaring Currents gezien, een Koreaanse film. Gewoon kijken als je die nog niet gezien hebt. Zo doe je een goed verhaal en goede vecht scenes. Hele opbouw naar de slag toe is erg sterk gedaan, het verhaal overal ook. Absolute aanrader! 8/10
Die ken ik ook al, maar vond deze absoluut de beste Aziatische film die ik tot nu toe gezien heb. Battle Royale films zijn natuurlijk ook goed, maar dat is imo meer een cult dingetje en niet te vergelijken met deze film. Alles klopt gewoon in deze film en je ziet al kijkende dat er er goed nagedacht is over alles in de film. De shots zijn briljant, het vechten, het verhaal, het acteerwerk, ook al moest ik kijken met een Engelse na synchronisatie en belabberde Nederlandse ondertiteling, maar daar lette al snel niet meer op. Heb vooral op het lippen werk gelet, ook al kan ik geen Koreaans, het kwam wel overtuigend over. Kort: De mimiek in deze film was erg sterk, vooral wanneer een bepaald schip afbrand en de Admiraal daar staat. Dit acteur speelt het zo sterk. Van begin tot eind was dit genieten.
Nee man. The summer of Kikujiro is de beste film ooit gemaakt. Laat staan de beste asian film. Takeshi Kitano is ook gewoon de beste acteur.
Ik zie 1 semi kutte en 1 vreselijke persoon op de thumbnail en ik weet dat Rihanna erin speelt dus deze gaan we niet kijken.
Dr. Strange: Alleen de effecten maakten het een redelijk aangename kijkervaring. Vond de rest totaal niet bijzonder. Te standaard naar mijn mening, teveel het bekende Marvel recept. Bad Guy, end of the world thema, good guy die eerst held moet worden, maar that's it. Niets bijzonder dus! 6/10.