Het valt mij op dat de meeste wagens behoorlijk over de weg zwabberen. De motoren en scooters gaat nog wel.
Ben al iemand tegen gekomen die naakt in een steeg stond te pissen. En boze vrouw die een auto van der vriend stond te bewerken met een knuppel. En net een zwerver die shotje met een spuit neem haha.
Nope, geen 1080p60fps aanwezig jammer genoeg. Game loopt bij mij in ieder geval gedeeltelijk op 30fps op de Pro. Het is geen locked 30fps, ook niet als je de netwerk features uitzet. Vind ik erg jammer. Verder is het heel Ubisoft. Veel te doen, verhaaltje is okayish en veel gameplay-elementen zijn herkenbaar uit The Division en Assassin's Creed. Ik ben er nog niet helemaal over uit of het iets voor mij is. In ieder geval een stuk beter dan de eerste Watch Dogs.
Oh man, ik speel em op de pro en da faque!!! Het ziet er belachelijk goed uit. Wat een strakke graphics zeg.
Trophies werken nu normaal hier kan ze gewoon zien. En hier 2 korte clips. En deze kwam ik tegen op internet mensen denken dat het om een nieuwe game van Ubisoft gaat.
Gamereactor: 9/10 GodisaGeek - 9/10 Jimquisition: 9/10 Segment Next 9/10 Gadgets 360- 9/10 Polygon: 8/10 IGN score so far: 6.5
Snap het wel hoor. Als ik @WinterBase zijn comments lees, denk ik ook "prima dat het overal goede scores krijgt, maar enige waar ik op let is hoeveel Ubisoft er in de game zit" en dat is blijkbaar nog steeds evenveel als bij andere games. Ik kan echt geen Ubisoft meer verdragen (vind het een beetje de EA van 8 jaar geleden geworden) en zal een game ook pas spelen als het zo min mogelijk Ubisoft invloed heeft. Ik ben bang dat ik dus geen spellen van Ubisoft meer zal spelen dan. Anyway, Ubisoft als uitgever met monotone en repetitieve objectives en quests in games zou bij mij ook maximaal een 7 opleveren.
Speel jij op een 4k tv of op een full hd? Ben wel benieuwd of het ook een groot verschil is voor de mensen met een niet-4k tv...
Is hij veel beter dan het eerste deel? Die vond ik namelijk al erg vermakelijk. Maar niet meer dan 30 euro waard, wat ik er toen voor had betaald. Ben erg aan het twijfelen om hem te kopen..
ik krijg melding dat er een update is voor deze game, maar het loopt telkens mis. Misschien server overbelasting?