In 2 laat je de paus in leven. In brotherhood is je vijand roberto borgia. De paus ondersteund de borgia familie.
Ben nu Dead Kings aan het spelen. Fucking wrede shit. Nieuwe gebied ademt sfeer (jezus die graphics nog steeds man man man man fapfap die lightning), guillotinegeweer is keihard en de combat ook. Man deze AC is gewoon retevet.
Nu je het zegt, die Death Kings zou ik eigenlijk nog een keer op moeten pakken. Hoor er goede verhalen over. Maar Unity moddervet, nèh, daar kan ik niet in mee gaan. Overigens wel leuk om je enthousiasme te lezen
Geef het een kans man. Lees meer verhalen dat mensen Unity achteraf nog een kans gaven en het hun positief beviel.
zal unity nog wel een keer halen. eerst die in engeland afmaken. dan heb ik ze geloof ik allemaal gehad
Vandaag weer 4 uur Unity lopen spelen, pff echt tijd geleden dat ik zoveel gamede op een dag. Ik ben echt zwaar hooked aan die shit. Nooit gedacht dat ik zelfs het unlocken van al die kutkistjes leuk zou vinden maar ja dus.
Echt mooi, ga ff naar die kerk en klim buitenkant toren. Zorg dat je bij t midden hangt en ga langzaam met je camera van links naar rechts....wauw!!! Die randen van glas in lood, zo vet gedaan. Enorm 3D effect zonder 3D tv. En dat parcours kan alleen online. In je eentje onmogelijk. Verder is deze game werkelijk enorm mooi en leuk. Alleen al t vinden en unlocken van al die kistjes, te gek. Oh ja, tip....als je kan moet je zo snel mogelijk t zwaard kopen die glinsteringen doet. Ben ff de naam kwijt. Dan is vechten n stuk makkelijker Als ze zo'n game in VR zetten.....kom ik mn kamer niet meer uit
Heb je al uitgespeeld @Reckuuza ? ik bijna, ben bij memory 11. PS jullie spelen toch wel in het Frans he?! Dat maakt het zo vet.
Ja ik zwijmel weg man, 24/7. En dat glinsterzwaard krijg je na het voltooien van de main game, maar ik ben nu hooked aan die guillotinegun. @Tyrant ja bijna, alleen nog 1 sequence van Dead Kings. maar ben nu clubhuizen aan het renoveren en shit voor die extra moneys. ik dacht altijd fuck al die kansloze extra shit maar ik doe het allemaal met liefde want ik blijf maar rondboeken in Parijs met een dikke piemel in m'n broek.
Maar de main story al wel klaar dus? Ik ga al die extra shit niet doen hoor, enkel de viewpoints denk.
Heb m al een poos geleden spotgoedkoop via cdkeys gehaald. Ben m pas geleden eindelijk gaan spelen, en wat is dit een mooi spel zeg. Het is gewoon al leuk om alleen maar een beetje rond te lopen/klimmen. Heb helaas niet zo veel tijd, anders zou ik het uren achter elkaar spelen.