Excuses aanbieden is niet nodig, dat heb je al gedaan. Je moet alleen nog even over de knie Verstuurd vanaf mijn IPhone 7 met Tapassspank!
Heren.... zondagmiddag 20 nov zat (te) vol voor onze groep... Ik heb nu (onder voorbehoud) gereserveerd voor zondagavond (20.15, 21.00. 21.30). Hopelijk geen bezwaar!!
Iedereen tevreden stellen zal onmogelijk zijn ben ik bang, @f1freaky. Kan me bovendien voorstellen de beschikbaarheid van de mensen voor die week erna nu al weer anders ligt dan destijds tijdens het invullen van die datumprikker. Ik hoop heel erg dat @Beltoni zich nog bedenkt Na een race-avondje op de xbox zijn we, (als het een beetje uitloopt) ook pas tegen 22.30-22.45 klaar
Ik ga het niet redden op de zondagavond qua tijdsplanning. Ik laat nog even in het midden of het een andere datum moet worden want ik wil niet dat anderen daar de dupe van worden. Mochten er nou elke keer 3-4 man niet zijn is het dan een idee om meer richting januari/februari te plannen zodat iedereen er tijd voor vrij kan maken?
Wacht maar tot je 30 wordt. Dan is alles ineens anders Even to the point. Karten a.s. zondagavond lijkt me niet echt ideaal als ik het zo lees...
Lijkt mij hartstikke leuk karten met jullie. Maar rond die tijd gaat hem het echt niet worden helaas. Iets eerder rond 6 zou nog wel kunnen dat we eerst ergens eten ofzo. Als dat niet lukt dan stel ik voor dat we een andere datum kiezen en dan vroegtijdig reserveren. En anders bij een andere kart baan ''Coronel Karting''
Heb hier geen auto staan en de verbinding met het OV is verschrikkelijk. Ga op zondagavond niet anderhalf uur in de trein zitten.