1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Sjiengs92

    Sjiengs92 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heel veel mensen mijn verhaal bevestigen en dat de bekende programma's het gaan onderzoeken bevestigd dat ea wel een probleem kan gaan hebben waar rook is is vuur meestal....
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik herken het in die mate dat het soms een stuk lastiger is.
    Dat je een wedstrijd opeens met moeite moet winnen. In de rust zie je dan de volgende stats. Balbezit is netjes rond 60%, 14 schoten waarvan 6 op target. Tegenstander slechts 3 waarvan 2 op target. Dan staat het 0-2,...dan is het een kwestie van rustig blijven en gewoon weer netjes opbouwen en ineens 'draait de wind'.

    Kortom ja ik merk dat het soms tegen zit. Ik stoor me er niet echt aan. Gewoon rustig blijven en nog iets subtieler proberen af te ronden. Vooral niet gaan jagen want dan leg je het idd af.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2016
  3. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt bij meer de web app niet op het moment? Krijg gewoon geen scherm te zien.. dus ook geen melding.

    Het verhaal hierboven herken ik wel! Vandaag nog een potje waarin ik 19 schoten op de goal had en maar 2 goals maakte. Tegenstander schiet 2 keer op goal en de bal vliegt erin. Won nog wel op penalty's gelukkig!
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2016
  4. Sjiengs92

    Sjiengs92 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen herkent dit
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Google eens op 'fifa 06 momentum bar'.
    Ik en mijn vrienden hebben het nu nog steeds over het hebben van 3 bolletjes na bijvoorbeeld een vroege goal en een snelle 2e erachteraan. Ik vind het juist wel mooi want in het echte voetbal zie je dit ook veel. (Bijv. ajax-de graafschap) Het is alleen een beetje sneu dat ze het bestaan maar blijven ontkennen.
     
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Maar er zijn spelers die records hebben als 550-11-15, die hebben daar dus blijkbaar geen last van. Het zit allemaal tussen je oren. En je zou nooit kunnen bewijzen dat EA zoiets zou doen. Dus deal met een slechte reeks of stop met FIFA. Want zulke theorieën zullen altijd theorieën blijven.
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jaren terug zat er toch ook iets van handicap in fut? Dat zilveren spelers een boost kregen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Sjiengs92

    Sjiengs92 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb nu tien potjes FUT gespeeld en heb het volgende team:

    4-2-3-1 met LM/RM en in-game naar 4-2-3-1 met CAM's zodat ze wat verder naar voren staan.

    Batshuayi
    Mirallas - Barkley - Deulofeu
    Can - Wanyama
    Van Aanholt - Ogbonna - Reid - Darmian
    Zieler

    Zojuist met 6-0 de finale gewonnen voor de weekend league. Daarentegen wel een paar kut momentjes gehad in vorige rondes, maar wel alles gewonnen. Batshuayi is een topper. Nu nog wat veranderen zodat ik mee kan doen met de weekend league, alhoewel ik maar 1 dag heb om te spelen :+
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Jullie lijken te vergeten dat je soms gewoon zelf wat minder scherp bent, gefrustreerd, lang achter elkaar speelt... of gewoon een sterke tegenstander kunt hebben, een goede verdedigende speler kan jou al snel het gevoel geven dat het "langzamer" of "stroef" aanvoelt. Wat Jhill ook zegt, waarom kunnen er anders spelers zijn die 500-10-10 spelen, zijn die uitgezonderd van deze handicap? Echt, zit allemaal tussen je oren, het beste wat je kunt doen als het minder gaat is gewoon je controller wegleggen en even iets anders gaan doen tot je je frustratie kwijt bent.

    @Sjiengs92 kan je wat meer vertellen over die bekende programma's en wat die gaan doen?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die score zegt me niet zoveel.
    Mede ook aangezien ik het niet over verliezen heb (dus wellicht heb je mijn post niet goed gelezen), in de meeste gevallen win ik de potjes nog wel. Zolang je maar rustig blijft en niet begint te jagen.
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Nice teampje hoor, houd de prijzen goed in de gaten! Vorig jaar was de echte dip een dag of twee voor BF ;)
     
  13. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
  14. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of Muller nou zo goed is. OVR is hoog en daar houdt het ook meteen mee op. Niet sterk, niet snel, matige dribbel en slechte workrates voor een lone striker. Zou daar iets anders op verzinnen!

    En zou verder een andere RB nemen. Ziet er leuk uit zo een IF maar voor relatief weinig geld heb je een prima RB zoals carvajal en kun je het geld beter investeren in een belangrijkere positie op de as. Als je dat doet met je wel even umtiti omwisselen voor varane!
     
  15. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! Dacht zelf dat Müller met een hunter chem style best speelbaar was in deze formatie! Misschien toch voor Martial links voor gaan en dan een BPL spits. Sergio Roberto met een Shadow chem style lijkt me een prima RB maar niet de goedkoopste optie. De optie met Carvajal en Varane is ook een optie! Zeker een goedkopere :thumbs:!
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja in principe zullen beide dan goed bespeelbaar zijn. Ik zelf ben daar echter niet zo een fan van. Met een chem kaart wil ik van een speler een aantal mindere stats beter maken, alleen moet die speler zelf ook al in een aantal stats excelleren. Bijvoorbeeld een hunter style op spitsen als Lukaku en diego costa. Of juist een finisher kaart op snelle behendige spitsen.

    Muller blinkt nu niet echt ergens in uit naar mijn idee. En dan kan je beter een spits als firminio nemen met hunter card die kan dan al veel meer!
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mensen hier toevallig ervaring met de Braziliaanse cv's? Twijfel welke twee ik neem uit de volgende 4: Naldo, t. Silva, Miranda en Marquinhos. Heb je erg last van de high-mid van Naldo? En iemand d. Alves al eens geprobeerd?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Servers down. Dit jaar weer zo'n gekloot met de servers, ja..? Man man man.
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is er een nieuwe glitch of zo? Ik speel net drie potjes achter elkaar waar ik dik voorsta, de tegenstander drukt op pauze en twee seconden later staat er bij mij dat ik de connectie met de EA servers heb verloren. 3 losses erbij. :mad:
     
  20. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Echt wat is dat met dat kut EA. Net bezig met kwalificatie WL. Sta 1-0 voor in derde wedstrijd krijg ik een disconnect? En daarna connect ie gelijk weer.
     

Deel Deze Pagina