1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is de PS4 PRO patch er eigenlijk al?
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dit was dus gewoon mijn eerste RPG en, ja ik heb er wel dik een half jaar over gedaan in fases. Maar wat een heerlijk spel waar ik mijzelf af en toe helemaal in verlies. Beamer aan, koptelefoon op. Er waren zelfs periodes dat het rustig was op mijn werk en ik mijn bouwwerk in sanctuary aan het ontwerpen was op papier haha.

    Bijna uit nu.

    Is even kijken of The Witcher mij weet te pakken, nou ben ik meer van de guns, want zwaarden en spreuken en shit spreken mij normaliter totaal niet aan.
     
    heuft vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerste ooit? Wow
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik moet er ook weer eens mee verder. ook weer te lang laten liggen.
     
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Is de Skyrim Remastered dan niks voor je ?
    Ik moet de nuka world dlc nog doen,komt wel als ik mn backlog wat weggewerkt heb.

    verstuurd via Tapatalk
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Normaal gesproken ben ik na max 20 uur wel uitgekeken op een spel en wil ik door naar de volgende..heeft ook wel te maken dat ik vaak maar 1 a 2 uurtje achterelkaar kan gamen en dat werkt niet bij fallout
    Ga ik eens in de gaten houden, maar heb ook nog een aardige backlog van 8+ games.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan zou ik nooit aan TW3 beginnen hoe goed het ook is :) Ik heb daar al met 1 hele playthrough 250-300 uur over gedaan.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, waar blijft die Pro Patch??? Ik wil graag de twee grote DLC spelen ...
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Waar blijft de GOTY/Complete Edition:+
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Kan Bethessda niet gelijk beter met Fallout 5 beginnen? Volgende keer iets meer RPG elementen graag.
     
    Yellow 13 en WinterBase vinden dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Beginning next week, Fallout 4’s Update 1.9 on PlayStation 4 adds support for the power of the PlayStation 4 Pro console. The update provides enhanced lighting and graphic features, including:

    -Native 1440p resolution
    -Enhanced draw distance for trees, grass, objects and NPCs
    -Enhanced Godray effects

    Also available next week, with so many fans still actively playing Fallout 4 on Steam, we’re excited to announce the release of the game’s High-Resolution Texture Pack. Consider this free download a love letter to our amazing PC fans that have supported us – not just with Fallout 4, but across multiple decades and games."
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik zag het net! Hurray :thumbs::thumbs::thumbs::whistle:_O_:9:)
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik mag toch hopen dat Scorpio dezelfde updates (of nog beter) krijgt.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol, laat dat ding eerst maar eens uitkomen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben klaar voor die pro patch. Far Harbor gedownload, kom maar op!
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Bethesda en Xbox hebben toch altijd wel een beter band lijkt het. Xbox One heeft de betere modondersteuning en nu Fallout Shelter naar de Xbox One en niet de Ps4. Bij de vorige generatie liepen de games ook veel beter op de Xbox 360.

    Gebruikt iemand hier mods op de Xbox One? Ik zat wat videos te kijken en zit soms echt verbaasd te kijken wat er allemaal mogelijk is op de Xbox One met de mods.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met Skyrim heb ik er tientallen geïnstalleerd en het gaat echt heel gemakkelijk. Je kan alleen geen achievements halen. Maar goed, het neemt niet weg dat het een kwestie van account maken is, als je die niet al hebt, en downloaden maar.

    Game ervaring word totaal anders als je genoeg mods hebt en die groeien in Skyrim nog steeds. En mods van alle soorten en maten. Bij Skyrim heb je ook een grote patch mod die zo belachelijk veel bugs en glitches fixed, daar zouden die hard Assassins Creed fans stront jaloers op zijn.

    Mods zijn een hemel voor de liefhebber, ook op de consoles en ik twijfel er niet aan dat het met Fallout op de consoles op praktisch dezelfde manier en met dezelfde ervaringen gaat. Misschien haal ik de game nog wel weer in huis nu de mods er zijn. Wel voor de One uiteraard.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De Pro patch is er!

    Eerste indrukken: Erg scherp beeld, bijna geen aliasing meer (supersampling), mooiere licht effecten en veel verdere draw distance. Performance is goed.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina