Ik erger me kapot aan die shotguns die je van een kilometerafstand weten te killen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat niet alleen de paarden zijn overpowered en al die kits die je kan pakken zoals flamethrower precies het zelfde. Je schiet ze volop in het hoofd en gewoon noppes nada
Snap niet waarom mensen zo klagen over de shotgun range. De shotguns van BF4 hadden meer range. Maar daar hoorde je niemand over. Zal wel te maken hebben dat er minder wapens zijn dus dat je ze vaker ziet. Maar het past wel in het beeld van WW1 en hopelijk passen ze niks aan. De shotguns zijn nu goed. Straks worden ze weer generfed zoals in elke game na wat geklaag en zitten we weer met onbruikbare shotguns.
Precies, mes erin en klaar. Mocht dat niet kunnen dan focus fire met een groepje. Vind niet echt iets heeeeel overpowered in de game, sommige dingen kunnen een kleine nerf gebruiken maar thats it in mijn ogen. Het is vaak de onkunde van mensen of een team, wat iets anders weer overpowered maakt
De keren dat ik werd gedood op iemand door een paard (terwijl ik ze vol raakte) was ik er ook niet blij mee, maar als je ze zwakker maakt dan gaat niemand nog een paard gebruiken terwijl het wel nodig is al is het om snel naar vlagen te gaan.
Ikzelf als map uitvogelende speler op Battlefield heb nog wel eens wat glitches gevonden en ook in deze heb ik er weer 1 gevonden.
Vergeet ik deze nog my bad! (Hier ben ik gekomen zonder het airship/vliegtuig te gebruiken om op de daken te komen (als mensen willen weten hoe je dit doet maak ik graag een filmpje voor jullie))
We are pleased to announce that the Battlefield 1 Fall Update will start rolling out tomorrow. The Battlefield 1 Fall Update will be automatically deployed to your platform starting on Tuesday, November 15th across all platforms in all regions with the following downtimes: • PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 08.00 UTC / 12.00 AM PT. • PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 10.00 UTC / 2.00 AM PT. • Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 12.00 UTC / 4.00 AM PT. Update notes will be posted here once the Battlefield 1 Fall Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete. Thank you for your patience and see you on the Battlefield! The Teams at EA/DICE