Ja zit weer als een klein kind door al die berichten heen de lezen . Zie nu ook dat je zei dat de ps4 update er al is, ik las dat als "de update is er"
Van de vorige keer. Nieuwe notes komen als alle platforms geupdate zijn. Qua wapens is er niet heel veel veranderd. Hellriegel heeft wat meer recoil net als de BAR. Alle andere LMG's hebben een spread buff gekregen. Russian 1985 een ROF nerf helaas.
Update reeds geïnstalleerd, strakjes eens spelen.. Benieuwd of de wijzigingen merkbaar anders spelen. Zie/hoor ook steeds meer mensen klagen over de bunkers in bepaalde sectoren/maps, zouden ze hier ook dingen voor gaan aanpassen? (overigens totaal onterecht vind ik, beter samen werken en je komt altijd wel binnen)
Xbox update is live. Patch notes. Is super lang lol. https://forums.battlefield.com/en-u...ttlefield-1-fall-update-notes-11152016#latest
Dat je niet kan schieten? Ik was na het reviven wel in een keer in ADS en moest van wapen verwisselen om die bug weer weg te hebben.
Ja dat bedoel ik.Het is idd te verhelpen door te switchen maar het blijft vervelend.Heb er zeker 1 op de 10 revives last van
Mooie patch, staan veel goede aanpassingen in. @Hybrid Removed the delay before being able to fire primary or secondary again after deploying a gadget or throwing a grenade.
Jup las het idd. Btw is iedereen zijn SPM en KPM ook omhoog gegaan. Heb iets van 150 meer score dan ik eerst had. Er was dus een bug ofzo dat als je in het midden van een game in de game kwam de game alsnog de volle minuten rekende samen met je score. Hebben ze dus gefixed.