Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Utopia ken ik. Humans even bekijken. Tnx
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren Designated Survivor S01E06 gekeken (komt volgende week pas op Netflix maar ABC loopt steeds een week voor).
    Vind het echt een vermakelijke serie. :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Westworld epsiode van deze week. Holy fucking shit.

    "What door?"

    [​IMG]
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Mark your calendars. The U.S. Series Premiere of Taboo FX, a new series starring Tom Hardy, debuts January 10 at 10p.

    [​IMG]
     
    Gyrrack, AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lets gooo

    "
    HBO announced yesterday that it was renewing Westworld for a second season based on how much attention the show had received from critics and fans, as well as its incredible ratings performance.

    According to a press release from the network, Westworld has averaged 11.7 million viewers season-to-date (meaning over the course of the last seven weeks), putting it ahead of Game of Thrones and True Detective during similar times while they were in their first seasons.

    That’s an impressive feat, considering that both Game of Thrones and True Detectivegarnered similar levels of press coverage and developed fan communities pretty quickly. There’s no question that HBO is looking to Westworld to be its next big series following Game of Thrones, which is set to end after the next two seasons, and the early ratings point to a show that could fill that hole.

    Perhaps more impressively, Westworld's debut season is pulling in more than twice as many viewers as the first season of The Walking Dead, which has been the most watched show on cable television for years. In The Walking Dead’s first season, the show had an average of 5.24 million viewers. Although, it did boast one of the most successful premieres of all time in 2010, garnering 5.3 million viewers. Both of these shows are adapted from existing source material, although Robert Kirkman's Walking Dead comics has a much bigger fan base than Michael Crichton's 1973 Westworld film."
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke aflevering nu? Misschien even de pilot kijken als het nu al bijna klaar is met het seizoen
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net 7 geweest.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja aflevering was weer sick. Man, na Lost is dit eindelijk weer zo'n ultra fijne mindfuck serie. Genieten.





    * Leftovers vond ik weinig aan; snel afgehaakt.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Beter dan Mr Robot?
    Misschien ook maar een kans geven dan.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Totaal andere series eigenlijk. Beide zijn goed.
    Leftovers seizoen 2 is misschien wel het beste seizoen van een serie die ik gezien heb. Zal dat echt even doorkijken. Seizoen 1 kan idd een beetje vreemd zijn maar seizoen 2 is het helemaal waard.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom kijk ik dit =( Mijn maag draait al om van het einde van aflevering 1 :+

    Technologie.... Ik ga denk ik gewoon letterlijk in een hutje in de wildernis wonen denk ik. Alhoewel, ik wil ook nog wel games kunnen spelen :p
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Wil ik zo graag Westworld kijken.. staat ie niet op Netflix =(
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    HBO serie he :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Jordskott - Seizoen 1

    > te vergelijken met Twin Peaks, X-Files, Stranger Things (onderhoudend, goed geacteerd, mysterieus en boeiend)

    8/10

    Synopsis
    Jordskott is een aangrijpende Scandinavische thriller uit Zweden. Zeven jaar na de verdwijning van haar dochter Josefine, is de politieonderzoeker Eva Thörnblad nog steeds bezig om het verdriet van haar verlies te verwerken. Hoewel haar dochter zou zijn verdronken, denkt Eva zelf dat iemand haar kind op die noodlottige dag bij het Silverhöjd meer meenam. Wanneer een jonge jongen wordt vermist in hetzelfde bos, verdiept Eva zich in het duistere mysterie dat haar achtervolgt. Als ze is betrokken in het onderzoek leert ze dat er veel diepe en donkere krachten in werking zijn gesteld. Eva wordt nu geconfronteerd met de moeilijkste van alle vragen: hoe ver is ze bereid te gaan om de enige van wie ze houdt te beschermen?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, season finale van Quarry was erg bruut :D Toffe serie, hopelijk komt er een 2e seizoen.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Net de eerste gezien 8)
    En ga nu aan de 2de beginnen ben benieuwd.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    The Crown - Twee afleveringen gezien en ik ben verkocht, zelden zo snel overigens. Damn wat is die serie goed en wat is de cast goed gecast. Die tweede episode is vanaf minuut 23.30 tot ongeveer 35 echt heel sterk en die laatste scene ongeveer 4 a 5 minuten mag je gerust één van de meest ijzersterke filmmomenten uit de geschiedenis noemen. 9.5/10 voor deze tweede episode. Serie scoort ook erg goed op IMDB.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik vond vooral van minuut 21:35 tot minuut 34 erg sterk, maar goed :+ Ben benieuwd overigens. Klinkt op voorhand niet heel boeiend imo maar is een van de duurst gemaakt series ooit en hoor veel goede verhalen :) Vanavond maar eens checken
     
    Yellow 13, Maddmonkey en Servantes vinden dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Yellow heeft wel echt een ontzettend goede verkooppraat he? Ik zou bijna denken dat hij op de markt met een kraampje staat. 'Yellow's Kaashut'. /s
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    See for yourself, misschien smaakt het wel. :p
     

Deel Deze Pagina