Ok, goed om te weten. En waarom zie ik echt maar een handjevol rap nummers staan terwijl er op de radio veel meer voorbij komen?
Ik zag gisteren op NeoGAF iemand die was gebanned op PSN omdat hij een plaatje van een vagina in WD2 had geshared. Maar iemand had een link geplaatst waarin de TOS van Sony stond. Er stond uitdrukkelijk dat je niet zulke dingen mag sharen, haha
Daar zag ik trouwens ook jouw clips voorbij komen, ik zag die naam en dat kwam gelijk bekend voor, hehe.
Ik vind juist het tegenovergestelde. Op bepaalde momenten is de game echt mooi. Vooral op het strand, de zee is er nice ook. Maar andere momenten totaal niet speciaal. Echt een mixed bag met genoeg aliasing ook, althans wel op Xbox One. En ook screentearing.
Ook gewoon triest dat er geen spatje bloed lag na een dikke shootout tussen politie en wat gang leden en daarnaast vind ik het rijden wederom gewoon ronduit crap net zoals 1. Jammer hoor. Raar dat ze met die dingen weer weinig bijzonders doen of volledig niet om geven maar het gedrag van burgers wel weer behoorlijk gedetailleerd en realistisch maken. Hij is sowieso mooier en strakker dan deel 1, maar dat mag ook wel. Misschien moet ik V weer eens een keer starten, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Laatst bewerkt: 15 nov 2016