1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Watch Dogs 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2016.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Alleen bij DOA ;):D
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Gamekings? Zijn er überhaupt nog mensen die dat programma kijken :D
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk vooral dat het native 4K zal worden en iets betere framerate maar veel meer dan dat denk ik zelf niet. Niet dat er ineens nog meer grafische toeters en bellen zullen zijn. Een keuzen tussen een 1080p/60fps en 4K/30fps zou tof zijn, maar laat het dan wel gewoon locked 60fps zijn en niet die gare onzin dat het unlocked is, dat wil je niet.
     
  4. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand hier al geweest? Ziet er nice uit!
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik ben even vergeten met welke knop je het 'weapon wheel' oproept. Met welke knop doe je dat ook alweer?
     
  6. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    D-pad omhoog houden geloof ik (Xbox One).
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    In het originele Watch Dogs vond ik het ontzettend tof dat je tijdens het gamen altijd alles om je heen nauwlettend in de gaten moest houden, door de seamless multiplayer waarin andere jou moesten achtervolgen/hacken zonder opgemerkt te worden. Alsof je je als einzelgänger ook echt telkens onveilig voelde

    Dan liep je ergens en zag je een auto perongeluk een paaltje omver rijden. Of keek je achterom en had je het vermoeden dat die 2e auto achter je geen NPC was. Even vol op de rem en achterom blijven kijken en hij rijdt tegen een NPC aan.

    Hoop toffe momenten meegemaakt, met dat achtervolgen en hacken van nietsvermoedende gamers.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Speelt wel lekker, in deel 1 was het makkelijk om 1 voor 1 guards uit te schakelen met hacks en dan de rest omleggen. Nu merk ik dat ik sneller doodga en meer stealthy moet zijn.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hartelijk dank voor de info.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Door selfies te maken die op de Scout app staan krijg je gestures als beloning. Eerst dacht ik dat dit gewoon van die emotions waren zoals dance, flirt etc, maar dat is het niet. Wat houden die gestures in?
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gestures tijdens foto's maken krijg je erbij dan.
    Door op r1 te drukken op de ps4 controller steekt die bijv vinger in de lucht of gaat die lachen etc.
     
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Vind het wel meevallen, geeft samen met Skate volgens mij een goed beeld van de game.
    Het is natuurlijk geen betere game dan GTA V, maar wel een stuk beter dan Watch Dogs 1.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2016
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaaah natuurlijk, haha. Dat was ik even vergeten.
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    is deze game de volle 60eurie waard of kan ik beter wachten heb net Gears 4 opgepikt maar wil deze eigelijk ook nog halen maar twijfel of ie wel de 60eu waard is xd
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    49@ media markt
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    komt vandaag binnen, hoop niet dat ik na 3 uur weer denk fuck deze saaie shit :')
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee hoe ver ik in het verhaal zit maar helaas vind ik toch wel echt dat de missies al vrij gauw same old shit worden. Ik heb het idee dat je met dit hacking concept meer kan doen, maar ook met de co-op mode kwamen we er al gauw achter dat het heel erg herhaaldelijke missies zijn. In de story mode blijft het wel wat boeiend vanwege bepaalde gebeurtenissen. Soms moet je bij bepaalde mensen in hun huis binnen hacken en dan komen daar soms wel interessante dingen van weg. Uiteraard heb je nog side missions die allemaal ook aardig op hetzelfde neerkomen en auto/motor-races, maar ja..wanneer het rijden zo zuigt....ga je daar ook niet snel aan beginnen, ik althans niet.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weet niet waar of wanneer je Gears 4 hebt opgepikt, maar bij Bol.com is Gears 4 €29 (en de deluxe edition met seasonpass €44) in ieder geval. Dus als je hem in de winkel hebt gehaald zou ik 'm even terugbrengen als ik jou was. :)
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Het gaat er haast op lijken dat je niet wilt dat je plezier hebt met WD2. Natuurlijk kan je het helemaal kapot analyseren, maar volgens mij wordt de game zeer goed ontvangen, zeker als ik naar de ps4 review/userscore op metacritic kijk. Het blijft iets persoonlijks, maar vooralsnog ben ik ook zeer te spreken over WD2. Her en der wat haakjes en oogjes, maar welke game heeft dat niet ? Soms moet je gewoon lekker gamen. Potje bier en een bakje popcorn doen ook een hoop ;)
     
    NuclearGoat en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina