1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen Xboxworld Racing Kart Events

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 13 nov 2013.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik dacht dat jij dat nooit keek Kimi?
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zwijg dwaas!
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hahahaha
    Klinkt alsof ik niet heel veel mis ;)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hij heeft het wel tot op de letter goed uitgeschreven dus je mist niets :)
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als ik iets doe, doe ik het goed!
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Huhhh? Betekent dat geen gesponsorde McGregor-blousjes? Daar las ik namelijk niets over, maar ik zou verwachten dat die ook veelvuldig langskwamen.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als tim/tom er is, is een TW Steel en McGregor shirtje natuurlijk niet ver weg te denken!
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Behalve racen dan

    Je omschrijft trouwens wel perfect waarom ik mij altijd weer afvraag waarom ik überhaupt die voorbeschouwing gekeken heb :F:
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke, behalve racen dan..
    Pannekoek!
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik vind de voorbeschouwing wel chill eigenlijk.

    Vooral die met Willem van Hanegem. Die man wist zó weinig van F1 dat de levels van cringeworthyness behoorlijk op mijn lachspieren werkte.

    Maar serieus ik vind best dat er een leuke chemie is tussen Kamphues, Coronel en Doornbos. Als je er niet tegen kan dat ze een McGregor shirt aanhebben snap ik sowieso niet dat je wel anderhalf uur lang naar rondrijdende billboards kan kijken. Voorbeschouwing helpt me vooral om 'in the mood' te komen voor de race zelf. 't Zou nog beter zijn als ze Mol net als Brundle een half uur voor de start nog even de grid op sturen.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het is ook wel grappig, het was een lichtelijke overdrijving :p
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Daar zit ook het probleem. De BBC was zoveel beter dan wat Ziggo Sport er van maakt (wat natuurlijk ook met de beschikbare middelen te maken heeft) dat ik iedere keer weer een teleurstelling voel als ik de voorbeschouwing gekeken heb. Er zit veel te weinig diepgang in. Het voegt amper iets toe. Het enige wat ik nog steeds leuk vind zijn de nieuwtjes uit de pitstraat. Lekker kneuvelen over een lipje hier en een randje daar :D Maar dat was vroeger ook véél beter, al zal dat ook komen doordat dit soort zaken tegenwoordig beter afgeschermd zijn.

    Overigens vind ik Doornbos steeds beter worden. Dat is dan ook de enige waar ik nog wel graag naar luister. Coronel is een irritante blaaskaak. In de basis heeft hij natuurlijk veel kennis, maar hij uit het vreselijk plat en irritant. Ook zijn opmerking "als Max eruit ligt interesseert het mij allemaal niets meer" schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Wat doe je daar dan?? Behalve centjes in je zak stoppen...
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Net zo erg als Jan Lammers? Om van te kotsen als hij weer eens bij de NOS iets mag zeggen als Max iets bijzonders heeft gedaan. Die kan echt niet dieper in de kont van Max zitten.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Om nog maar te zwijgen over al zijn facebook posts over Max. Die man moet gewoon realiseren dat hij niet meer relevant is. Jan Lammers, bleh.

    Doornbos vond ik zeker in de tijd dat hij coureur was, bloed-irritant. Niet zo erg als Albers, maar god wat irritant. Hij kwam ook altijd raar uit de hoek zetten met zijn uitspraken als: "Toen wij nog met de V10 reden". Tegenwoordig is hij iets luchtiger en neemt hij zichzelf ook wat minder serieus. Ik heb hem zelfs al eens een grapje horen maken over hoe kut zijn auto eigenlijk was etc. Maakt hem menselijk.

    Ik kan hem niet zo goed immiteren, maar de manier waarom Albers "Downforce" zei.. brrrr.
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    True, ook niet echt een fan van Lammers. Al vind ik hem wel van een heel ander kaliber dan Coronel.

    Nu we toch bezig zijn. V.d. Garde vind ik ook maar matig, net als Ho Ping Pong Tung.

    Ze zouden figuren als Mike Hezemans en Peter Kox eens wat vaker uit moeten nodigen. Hezemans heeft altijd prachtige verhalen en Kox is gewoon een echte topper!
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ding waar ik me aan erger is dat de hele Ziggo programmering een Max show is. Ja Max is goed en ik hoop dat ie wint, maar ik kijk F1, niet Max1. Als je naar de Brit of op de Duitse tv kijkt zijn zo toch ook niet zo obvious pro Hamilton of pro Vettel. Dat is het enige waar ik me aan erger. Alles gaat alleen maar over Max Max Max. Zelfs in elk interview met elk willikeurig persoon in het paddock zit een vraag over Max.
     
    B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Maar daar heeft hij toch ook gewoon gelijk in? Hij heeft ervaring met dat type auto toen hij voor Red Bull reed. En slecht deed hij het niet t.o.v. Coulthard. Voor de rest eens dat hij destijds een beste blaaskaak was. Nu is hij realistisch en best goed geïnformeerd. Maar goed, dat ben je al snel als je naast Coronel zit... :+

    Eigenlijk zouden ze Doornbos gewoon samen het commentaar moeten laten verzorgen met Mol. Doornbos deed dat tijdens de Indy 500 tot 2x toe heel goed.
     
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat inderdaad!!! Het komt ook zo amateuristisch over... Maar goed, de vragen van Jack Plooij zijn sowieso irritant omdat hij bijna enkel gesloten vragen stelt. Heel opmerkelijk is dat.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    En


    Meksiemum ettek.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat is wederom niet zo moeilijk als je naast Rick Winkelman of fucking Allard Kalff zit.
    Ja, dit dus. Ik kijk normaal gesproken het hele seizoen via Sky, maar één keer door internetproblemen via Ziggo moeten kijken, weet niet meer welke GP, maar er gebeurde nog best veel en was zelfs nog een gevecht om de derde plaats in de eindfase. MAAKT NIET UIT, MAX LIGT OP P7!!!1 Echt debiel.

    Ted van Sky heeft trouwens wel een walgelijke bias naar Hamilton toe. Brundle en Crofty gelukkig niet zo.
     
    B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina