Nou gelukkig kan ik nu ook zeggen dat ik me nu al een paar uurtjes goed vermaak met WD2. Ik denk dat ik ongeveer op de helft van het verhaal zit en het wordt gewoon overduidelijk echt boeiender en leuker. Qua verhaal en missies, zelfs de paint job side mission vond ik tof. Je moest voor bepaalde plekken echt uitzoeken hoe je er moest komen en dan komen die jumper en drone goed van pas.
maar ik blijf erbij dat ik de eerste helft verre van heel boeiend vond. Ik hoef denk ik niet te zeggen dat het natuurlijk onzin is dat ik zou willen dat ik geen plezier met de game had, waarom zou ik het anders gekocht hebben?
De punten die ik opnoemde zijn gewoon dingen waar ik me echt aan kan storen. Gelukkig is het rijden in auto's al een heel stuk beter met cockpit view echter. Daarnaast noemde ik ook hele positieve dingen op, zoals het gedrag van burgers en wederom moet ik Ubi daar echt kudos voor geven. Vandaag ook weer een hele variatie aan verschillende burgers gezien die allemaal toffe dingen aan het doen waren. Zo zag ik een dude die helemaal klaar was met zijn auto en flink met een knuppel op de auto sloeg, een man en vrouw die op straat ruzie aan het maken waren, iemand die gitaar aan het spelen was, een andere burger bespeelde weer een Aziatisch instrument, algemene gesprekken tussen burgers, man het houdt niet op. Ik vind dat echt heel erg goed gedaan. Dit geeft je echt het gevoel dat deze game wereld 'leeft'. Ik hoop dan ook echt dat andere developers hier naar gaan kijken. You too Rockstar, hehe.
Oh en mocht het nog niet bekend zijn, ik volg het nieuws niet zo erg maar het zou maar zo kunnen dat de nieuwe AC Osiris gaat heten. Ze hadden het net over Unity, toen Syndicate en toen Osiris. Lachen.
Oh en dat Nudle...
wat natuurlijk gewoon Google is. Dat hele gebouw is precies wat je in die film The Internship ziet. Volgens mij heet die film zo. Precies dat Google gebouw. Leuk gedaan allemaal.
Laatst bewerkt: 17 nov 2016