1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Dat is mijn probleem, ik doe al die races bij lange na niet.
    Dit is de eerste Horizon, waarbij ik daadwerkelijk ook nog na 3 weken aan het spelen ben. Ik doe echt mondjesmaat een race (op de streetraces na, want ik wil die RX7). Voor de rest loop ik maar gewoon wat te klooien met het maken van Driftauto's.

    Ik moet nog een paar Fans voor de laatste showcase, daarna hoop ik weer een aantal driftzones te unlocken.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Beetje teleurstellend car pack deze maand:


    Dit klinkt dan wel weer leuk:
    [​IMG]
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die 25 euro die we extra moeten betalen voor een expansion pass is weer wat minder natuurlijk!

    *Heeft de Ultimate edidion*
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Dit jaar nog een expansion? Nice, zit deze bij de sp in?
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat mag ik hopen van wel blijf geen geld er aan uitgeven hoe leuk ik de game ook vind. Het toen de ultimate edition gekocht en ga dit jaar er niet nog meer geld aan uitgeven.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Alle Carpacks zitten bij de Ultimate Edition in (Packs zoals de porche pack die ongetwijfeld nog gaat komen, die niet)
    Alle uitbreidingen zitten NIET bij de ultimate Edition in, die moet je los kopen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is vanaf het begin een normale season pass geweest voor toekomstige expansions. :)
    Ultimate edition heeft gewoon die car pass, vip member, early access en korting op de expansions.

    Btw.

    "In addition to the release of the Forza Horizon 3 demo for Windows 10 PC, today we are releasing an update for the Forza Horizon 3 Xbox One demo. This update will add HDR support to the demo, giving players on Xbox One S (and viewing on an HDR display) the ability to experience the fun and beauty of the Forza Horizon 3 demo in all its HDR glory."
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ben op zoek naar iemand die me kan helpen met de co-op campaign achievements. Misschien iemand die ze ook graag wil halen zodat we elkaar kunnen helpen?
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Moet je ze nog hebben? Ik kan wel tijd maken, ik heb ze ook nog nodig. Stuur me maar een berichtje @ IceDFire (xbl)!
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja, moet ze nog hebben. Heb je vanavond zin/tijd? Rond 8 uur of zo?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Vandaag een goede dag gehad in de game. Een paar uur online gespeeld om alle Forzathon goal te behalen en ondertussen weer een aantal toffe auto's rijker. Heb een paar 200k+ auto's uit spins gehaald en die HE van de Forzathon gescoord. Op naar de rest van de Horizon Editions!
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Fuuu... even kijken of die bij GM nog steeds 35 euries is. Helemaal vergeten langs te gaan!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Net even die Subaru HE geprobeerd van de Forzathon. In een simpele race 20k XP met de XP boost. _O_

    Je kunt trouwens best wat toffe dingen snipen in de Auction House. Net die Maserati van 2 miljoen voor 200k op de kop getikt. Nu weer verkopen voor 600k-1 miljoen. :+

    Edit: Ook een 599 GTO kunnen scoren voor 100k. Koopje!
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2016
  15. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Stomme vraag misschien.
    Maar heb de game vandaag eens opgestart maar hoe krijg je die HE dingen?

    verstuurd via Tapatalk
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik moet die ook nog
    GT is Xandorra

    verstuurd via Tapatalk
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Die kun je winnen in een wheelspin, welke je krijgt door te levelen. Je kunt wheelspins ook kopen (50.000cr) met de juiste perk. Maar het is dan goedkoper de HE auto te score in de auction house
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Game eerder deze week "uitgespeeld". Was weer genieten. Nu af en toe even de hele reeks overgebleven races etc. doen. Wil vooral nog een aantal HE auto's scoren, om m'n collectie compleet te maken. Ben ook blij dat de photo mode eindelijk werkt op pc, kan nu toffe shots maken. :cool:


    De volgende bijvoorbeeld kan als spoiler beschouwd worden, maar ik vond m zeer tof.

    [​IMG]
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik zag het... MM gaat mee met GM. Ik heb 'm een paar dagen terug gereserveerd bij GM, maar nog steeds geen bericht gehad. Dus misschien bij MM dan maar halen. Tnx nog! :)
     

Deel Deze Pagina