Na een tijd lang gehaat te hebben op dit spel en het nu wat meer een kans te hebben gegeven durf ik te zeggen dat dit spel zoals het is en accepteer voor datgene mij toch wel vermaakt op een positieve manier. (Heb dit niet meer gehad sinds MW3 (is voor mij hier tot aan deze heel erg berg afwaarts gegaan met CoD))
Ergste is nog wel dat andere COD games nog voor een behoorlijk forse prijs te koop zijn. Zal deze straks nog voor net zoveel of minder te koop zijn dan de oudere COD games, wie weet. Activision heeft imo wel lang genoeg lopen teren op hebberig publiek wat snel tevreden is, voor welke prijs dan ook. Beter dat ze nu eens wake up bitch slap krijgen van de consument.
Hebben ze zeker gekregen, ik vind nauwlijks een zombie of public match met rm en iw en niemand van mij vrienden hebben dit spel gekocht, terwijl hun altijd cod hebben gespeeld. Dat ie binnen een maand 50 procent minder kost is voor mij de bevestiging waarom.
Vermaak me nog steeds super met deze game. Gisteravond nog eens MW:R opgestart, maar wat een crap weer vergeleken met deze.