De chapters van Dragon Quest Builders uitgespeeld! 2e fase vd laatste Boss fight is wel echt too much! Maar overal een zeer toffe game en weer een wat anders! Nu is de free build mode (terra incognita) nog over. Die ga ik nog wel eens opstarten. Ik geef de game een 8,5!
Join the Chase! LEGO CITY Undercover is looking for new recruits on PlayStation®4, Xbox One®, Nintendo Switch™ and STEAM® in Spring 2017.
Als je Final Fantasy XV gaat halen met de gedachte een soort van Bethesda achtige open-world game met Japanse invloeden te spelen kom je denk ik bedrogen uit. Tuurlijk is XV meer open-world dan dat vorige delen in de serie zijn. Maar je hebt niet die absolute vrijheid die je in een Elder Scrolls of Fallout hebt. Bovendien is het een heel ander soort game. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat je na het verhaal niet kunt doorspelen aangezien ik dat niet weet.
Benieuwd wat december en januari ons brengen in de ps+, vorig jaar beide maanden enkele triple AAA als ik me niet vergis
Is er al een Prey topic? Ik dacht dat het weer een mediocre shooter zou zijn, maar na het zien van bovenstaand filmpje lijkt een meer een soort System Shock met sandbox elementen te zijn. Klinkt veelbelovend!
Over twee uurtjes begint de PS Experience conferentie. Het schijnt dat TLoS2 aangekondigd gaat worden Daarnaast wil ik meer van Ni No Kuni 2 en NieR zien. Hoop op een toffe conference Hier te volgen: http://live.playstation.com/
Nice! Kan ik mooi volgen terwijl ik de cadeaus voor Sinterklaas aan het inpakken ben, ghehe. TLOU2 zou gruwelijk zijn!