Heb hem ook bijna. Gisteren in een squad gezeten met dubbel xp en dan gaat het levelen met een Scout wel lekker snel. ! rank per potje ofzo
Gohhh serieus? Ik heb namelijk 3 potjes die xp boost aan gehad, maar mn class ging niet sneller dan normaal omhoog voor mijn gevoel. Maar sorry voor het vragen en sorry dat ik op je pikkie trapte
Ja want bij de Scout heb je per rank 30k XP npdig en met een potje van 15k haalde ik precies een rank (was net aan het einde van het potje er voor ook al een rank omhoog gegaan)
Bravo voor je mooie antwoord. Nee, maar hij zegt het toch exact in dat bericht? Waarom zou je het dan nog eens vragen
Gisteren in een squad gezeten met dubbel xp en dan gaat het levelen met een Scout wel lekker snel. ! rank per potje ofzo Dat bedoelt Jorrie @Korkss Nergens voor nodig om dom te gaan doen dan als je niet goed leest.
Martini Henry nu ook unlocked, wel een leuk wapen ja al blijft de SMLE Carbine tot nu toe nog wel mijn favoriet
Wacht maar tot je de rest speelt. Aangezien jij wel van een beetje uitdaging houd, zou ik hem gelijk op Hard zetten. Game is behoorlijk intens, maar niet dusdanig genoeg dat je hem niet op een hogere stand zou zetten. Ik denk trouwens ook dat je de verschillende korte story campaigns wel tof zult vinden, dat is een beste goede leercurve voor de MP. Zelf vind ik de controls voor het vliegtuig wel kut, ben gewend aan Ace Combat, wat een stuk relaxter vliegt, maar voor de rest enjoy.
Wauw al die drukte om een vraag! Sorry als ik het niet duidelijk had begrepen en sorry dat ik op wat pikkies ben getrapt door die vraag.
Ik vind Sorry zeggen nergens voor nodig en nogal dom over komen. Blijkbaar weet je niet wat je moet zeggen als je denkt dat je 'op pikkies' heb getrapt, want je doet het gewoon alweer :') reageer gewoon eens volwassen gozer. Je kan prima een vraag stellen, maar in de verdediging schieten erover...
Ken je nagaan hoe lang 'tie is als je er in Zutphen al op kan gaan staan ... Gisteren heel even de game aangeraakt maar door vermoeidheid de game afgesloten. Echt weer even wennen om zo'n type game te spelen na Destiny. Was weer even genieten om @Maddmonkey te horen .. "WAT! Wat een potje ... jezus. Hallo Medic. HALLO! IK LIG HIER KAPOT TE GAAN ... fuck you dan".
Ik ben zo slecht met die Scout Class pfffff.Ik ben bij al die andere rank 10 maar als sniper bak ik er echt niks van.Denk je dat je ergens goed ligt 5 seconden later ben ik al dood