Gewoon steeds meer van de leaks van een paar maand geleden lijken waar te zijn. Ash-Greninja was namelijk al voorspeld. Ook als je kijkt naar de 1st stage evolutions die nu revealed zijn. Die hebben erge overeenkomsten met de geleakte 2nd stage evolutions.
Mag hopen dat ze wel iets uniekers verzinnen dan dit. Maar mochten dit de final evos worden dan zijn ze wel beter dan die van XY . Die fire type heeft voorlopig mn voorkeur moet zeggen dat ze die water type het minste aandacht gegeven hebben .. Jammer
Die eerste blijkt te kloppen: http://kotaku.com/pokemon-sun-and-moon-demo-appears-to-accidentally-leak-1787914262
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
"Pokémon Sun and Moon are genuine rivals to Gold and Silver as some of the very best games in the series." - Eurogamer Essential "Pokemon Sun and Moon switch up the formula to create an engaging adventure that improves on its predecessors." - IGN 9.0
Er gaat nu ook een gerucht dat de games worden omgezet voor de Nintendo Switch onder de (werk)naam Pokémon Stars. Bron
GRAS UIL MET EEN STRIKJE VAN GRAS! Zo een zin in deze game. Heb een pre order bij bol.com voor pokemon SUN. Met de release date op black friday lijk ik toch de volle mep te betalen. Ach ja so be it. Heb ook een pokemon bank met 3000+ credits klaarstaan en iets van 719 verschillende pokemon mocht ik ze nodig hebben. Als team ga voor: Rowlet Garchomp Alola Marowak Alola Muk De rest zien we nog wel (alolan Golem ziet er ook ziek uit) Sent from my iPhone using Tapatalk
Moeten dan ook maar weer is x battle doen Weet niet hoe het met de gen6 pokes is of je die nog "mag" gebruiken....
Ik ga hem ook sowieso kopen. Maar welke retard heeft deze retarded shit verzonnen: en dan ook nog deze battle theme erbij: Achja eigenlijk is alleen Team Rocket nog steeds de enige leuke bad guys..
Gister al t/m de eerste trial gespeeld. Tering wat veel cutscenes, maar overall wel vet gedaan voor een Pokémon game. Grafisch ook echt heel ziek voor een 3DS game. Alleen bij multi battles, dus bijv. tegen een Totem Pokémon gaat de FPS wel flink naar beneden. BTW als je het wat lastiger voor jezelf wil maken zet je Exp. Share uit!
Heb mijn kopie ook net binnen gekregen en zit nu een uur of twee in de game. Heel tevreden met de nieuwere mechanieken alleen het is voor de ervaren speler wel ietwat vervelend. Het duurt wel lang voor dat je echt kan beginnen. Tot nu toe vind ik het informatiescherm tijdens een battle super handig. Als bijvoorbeeld een stat word gebuffed of debuffed in een battle dan kan je makkelijk zien met hoeveel stages. Post je team pré Elite Four. Ben wel benieuwd naar de verschillende speelstijlen Sent from my iPhone using Tapatalk