Dat dom overkomen heb ik dus met reacties over een vraag. Maargoed laten we erover ophouden en ons weer volwassen gedragen
Scout class moet je gewoon mee PTFO'en. Gewoon mee vlaggen capturen als je conquest of operations speelt. Kijk eens naar de Gewehr 95 of SMLE, beide zonder scope gebruiken. Spotflares schieten op de objectives als je aan het capturen bent, hier krijg je ook veel punten voor als mensen kills maken. Handgun moet je een snelle rate of fire variant hebben zodat je in close quarters makkelijk vijanden snel kan uitschakelen. Scout hoef je de minste score per level mee te halen om omhoog te gaan dus dat is op deze manier goed te doen. @Maddmonkey 't is me toch gelukt een leuke emblem te maken nog gisteren
Ontzettend coole emblem!! Enne ook de tips zijn erg welkom. Heb altijd enkel CoD gespeeld en was toch echt wel best goed,... enkel hier zit ik de hele tijd in de middenmoot. Begin nu wel iets beter te worden, maar blijft domweg niet goed genoeg. Hoogste was een keer derde bij operations, maar eigenlijk ook meer geluk. Zat namelijk 2x in een tank en kreeg veel assist punten.
Belangrijkste om hoger in punten te eindigen, is om goed om te weten gaan met de flow van de battle. Veel flanken, vlaggen inpakken waar anderen niet zijn en zo min mogelijk in het grootste gevecht plaatsnemen. De rest aan tips is toch vooral skill gerelateerd en komt dus na verloop van tijd wel in meer of mindere mate Sommigen spelen battlefield al jarenlang. Op zo'n niveau kom je niet zo vlug.
Voor de mensen die BF1 nu met de verschillende aanbiedingen hebben gekocht is dit misschien wel een handige video
Hahaha, wat een vet filmpje dit. Dan begin je toch te twijfelen waarom je dit spel nog niet gekocht hebt.
Vliegen blijft echt super in deze game. Zat nooit in de plane in de andere BF games maar hier is het super. En ik kan in de lucht blijven langer dan 15 seconden lol.
Ja, ik zat bij m'n 2e potje in een plane. Erg vet, haha! Ik wist niet dat ik daar spawnde... opeens achter een dikke machine gun! Knallllllllluuuuuuuuuuuhhhh!!1!
Gifje.. En ik heb het spel niet gekocht in de hoop ooit eens iemand in de ogen aan te kijken voordat hij door een tank wordt overreden eerlijk gezegd..
Vliegen is nu idd een stuk leuker en makkelijker maar door de veel te sterke AA guns ben ik meestal als nog meer 15 seconden weer op de grond
Volgens mij hebben ze de AA guns al generfd, maar idd nog veelste sterk. Gister de Hellriegel ge-unlockt. Wat een verschrikkelijk bazen wapen!