http://www.imdb.com/title/tt5215952/?ref_=nv_sr_1 The Wailing Soort van Koreaanse ghost story/horror, maar daarmee is het niet gezegd. In de verste verte niet en dat is ook iets wat je verwacht van Koreaanse cinema. Meer erover zeggen zou de boel alleen maar spoilen. Wederom zeer goed en absoluut het kijken waard.
Arrival was erg sterk. Ik ging er met hoge verwachtingen heen en die maakte Villeneuve eigenlijk allemaal waar.
Teren op een oude franchise die door dezelfde man het leven in is geroepen Als deze maar een beetje in de buurt komt van Alien vind ik het prima.
Oke nice, werd wel tijd ook Ben niet echt een Alien fan..heb der ooit is 1 gezien in een ver verleden wat ik me amper kan herinneren, maar vond Prometheus opzich wel een leuke film en was wel benieuwd hoe t verder gaat.
Fantastic Beast and Where to Find Them. Alsof ik weer 12 was, prima trip terug naar mijn favoriete universum met een aantal leuke hints naar de boeken en wat nog komen gaat. Plus Kowalski en de Delfstoffer
Yuuuuup. Alien en Aliens blijven classics, de rest mag zeker weten ophoeren. Ik vond Prometheus zelf helemaal niets, maar wel benieuwd naar Covenant. Gisteren op Netflix een of andere Bengaalse horror film gezien genaamd Ludo. De rating was in orde, dus ik besloot te kijken. Doe maar niet.
Nah ik bedoelde de Netflix rating. 3 of 3.5 sterren geloof ik. Maar het is me ook niet helemaal duidelijk hoe dat nou zit. Zijn dat echt de sterren die door de mensen gegeven zijn? Want iemand op een andere forum zei juist dat het de rating is die Netflix het zelf gebaseerd op hun verwachting wat de gebruikers het zouden geven......lol. Ik heb vaker meegemaakt dat, vooral horrors best slechte cijfers krijgen en dat ik na afloop zoiets heb van...''zo slecht was dit helemaal niet.''
Ik hoorde ook laatst dat die sterren (deels) worden gegeven op basis van jouw eigen Netflix voorkeur. Bijvoorbeeld: Als je veel actiefilms kijkt, dan krijgen andere actiefilms ook sneller een hogere rating, los van of het daadwerkelijk ook goede films zijn. Beetje raar systeem dus.