1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dishonored 2

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 16 nov 2016.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ligt dat niet een beetje aan XBW? :+
    Game is zeker tof.
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    De voornaamste reden is waarschijnlijk dat deze game in een heel drukke periode is uitgebracht. Iedereen is bezig met z'n shooter en heeft net € 60,- uitgegeven. Dat zorgt er voor dat velen denken dat Dishonered tof is maar dat ze de game later gaan ophalen. Als ik niet zo'n fan was geweest van deel een dan had ik ook gewacht. Dat is ook het lot van de games die singleplayer only zijn. Die zijn minder urgent in de ogen van de gamer. Ik vermaak me er echter prima mee. Mijn low chaos playthrough vordert gestaag maar nog wel met wat schoonheidsfoutjes. Ik ben nog te benieuwd naar het verhaal, de lore en de omgevingen om het helemaal zonder kills en sightings te spelen maar dat komt later nog wel een keer. Net als een playthrough waar al mijn vijanden het lootje gaan leggen.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben ook benieuwd naar deze game. Ik ben namelijk totaal geen mp speler. Op coop na.
    Dus wat mij betreft een wanna have.
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de game dit weekend uitgespeeld! Op de PS4 heb ik weinig last van bugs gehad en het was weer een toffe ervaring. Eigenlijk is de game heel erg gelijk aan deel een en dat is een goed ding in deze. Het blijft vooral tof om dingen anders aan te pakken dan de standaard manier, zo heb ik de achievement dat ik
    Jindosh ongezien heb uitgeschakeld en dat voelde erg goed
    . Wel vond ik het einde wat vlak
    de setting was op zich wel duister gedaan maar het was wel erg een herhaling van zetten van de DLC van Dishonored. Weer een schilderij en weer een apart stuk waar je Delilah moest uitschakelen. Ik hoop op meer creativiteit in de DLC. Mijn gok is dat we dan met Billie Lurk aan de slag gaan
    .
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Van deel 1 erg genoten. Deel 2 ook in m'n bezit en ben meer een speler die eerst iedereen dood. Tweede playthrough, denk New Game Plus, stealth met Emily om vervolgens aan de slag te gaan met Corvo. Genoeg replay value.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Toch mooi dat dit draadje "serieus" is geworden! 8)
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    De definitive edition eerst even op de kop tikken voordat ik 2 aanschaf of is dat nutteloos ?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dude die hele game is nutteloos
     
  9. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeker doen! Deel 1 geeft net even wat meer informatie over de characters die in deel 2 zittwn
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En is op zichzelf een geweldige game! Speel ook de DLC, die is ook erg goed :)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    €18 bij Cex, maar even halen dan
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nieuw €20 incl (bij de Cex betaal je nog €6,95 verzendkosten als je het online koopt)
    https://www.nedgame.nl/playstation-4/dishonored-definitive-edition/8785410997/

    Daarnaast kan je vanaf morgen t/m maandag de LE van deel 2 voor €35 kopen bij de Gamemania (Black Friday Sale).

    Bij de LE krijg je een digitale code van The Definitive Edition
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Misschien dat ik hem morgen dan wel even bij de GameMania haal, al kan ik ook nog wel even langer wachten tot ie richting 20 euro gaat. Heb nog meer dan genoeg te spelen, eerlijk gezegd.

    Game lijkt me wel prima, maar zoals anderen ook al aangeven, meer dan genoeg goede releases en je moet nu eenmaal keuzes maken. Misschien dat ik alleen nog Final Fantasy XV op release haal. Even reviews afwachten.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik haal games meestal even uit mijn werk op in de winkel. Maare, dishonored 2 LE ook €35 bij GM? ik zie alleen de normale versie voor die prijs
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zag dit in de prijsreactie van budgetgaming staan

    Morgenochtend wordt de site van GM geüpdatet. Dus misschien staan de juiste prijzen er dan al bij. En anders kan je voor de zekerheid eerst even bellen.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dishonored 2 LE is momenteel ook €35 incl bij bol.com
     
    WorkingTitle en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck it. Ook maar besteld. Vriendin is weekend weg dus dat wordt genieten :)
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Nice! Mijn vriendin ook, echter bij bol uitverkocht en bij GM niet meer op voorraad bij de twee vestigingen in Rotterdam
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net bij Bol met de BF deals voor 35,- besteld :)
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik ook

    verstuurd via Tapatalk
     
    Gakkie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina