Imola is de keus van Rossi. Doodsbedreigingen mogen naar mij gestuurd worden, geef ik ze dit weekend mee aan mijn zus. Rossi wou haar opzoeken volgens mij, geeft zij ze aan hem..
Ik vind het een heerlijk baantje hoor, maar volgens mij mis ik een shortcut ergens. Was wel 'blij' met m'n 1.55 na een rondje of 10, tot ik op exit drukte en zag dat Loyall een 1.53 had staan...
Nadat we zondag gekart hebben sla ik de zus van Kimi even over +/- 90 kg bij 1.90 (voor vrouwen -10kg en -10 cm) is mij even teveel van het goede Nog niet gereden op Imola maar zal ook wel retetraag zijn
Of je knipt/plakt ze gewoon even in dit topic... Overigens, even ter verdediging, ik heb de helft van de tracks uitgekozen en Kimi de andere helft. Daarbij hebben we rekening gehouden met zaken zoals lengte van de track (niet te lang, niet te kort), frequentie van gebruik in voorgaande cups (dus geen Spa, Nürburgring, Silverstone, Hockenheim, etc.) en of een track zich leent voor close racing met de BMW. Volgens mij zijn we tot best een aardige mix gekomen. Al ben ik benieuwd wat voor puinhopen we gaan krijgen op Bathhurst
Rossi koos voor Imola en Dubai international(kost mij echt veel moeite rosmans dit) en ik voor Bathurst en Zolder. Laguna Seca was ook de keus van mij, maar ik doe voor de schijn alsof we dit democratisch besloten hebben.
Ohja! Ik heb zelfs maar twee tracks bepaald! Man, wat ben ik welwillend geweest tijdens die meetings...
Of de baan is een stuk moeilijker geworden of ik ben gewoon veel slechter geworden. Waarschijnlijk dat laatste... Belooft niet veel goeds vanavond.
De wagen is niet al te best voor deze baan.. Heb nog geen clean lap kunnen rijden.. Zelfs met setup nog niet... Nu maar ff smoken en dan weer verder met de TT Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo heb eindelijk een clean lap weten te zetten.. 1.54.1 zit ik nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik ga het vanavond waarschijnlijk niet redden. Heb een etentje voor mijn verjaardag. Nu Max en Hamilton aanmoedigen
Ik ga het vanavond ook niet redden. heb namelijk iets anders op de planning staan wat ik eigenlijk een klein beetje vergeten was. veel plezier vanavond!
Sorry heren maar ik ga het niet redden vanavond. Gisteren beetje doorgezakt in de stad. En nu nog onderweg vanuit nederland naar huis. Laat elkaar heel vanavond. Volgende week ben ik er weer gewoon bij.