Dat is mijn probleem, ik doe al die races bij lange na niet. Dit is de eerste Horizon, waarbij ik daadwerkelijk ook nog na 3 weken aan het spelen ben. Ik doe echt mondjesmaat een race (op de streetraces na, want ik wil die RX7). Voor de rest loop ik maar gewoon wat te klooien met het maken van Driftauto's. Ik moet nog een paar Fans voor de laatste showcase, daarna hoop ik weer een aantal driftzones te unlocken.
Die 25 euro die we extra moeten betalen voor een expansion pass is weer wat minder natuurlijk! *Heeft de Ultimate edidion*
Dat mag ik hopen van wel blijf geen geld er aan uitgeven hoe leuk ik de game ook vind. Het toen de ultimate edition gekocht en ga dit jaar er niet nog meer geld aan uitgeven.
Alle Carpacks zitten bij de Ultimate Edition in (Packs zoals de porche pack die ongetwijfeld nog gaat komen, die niet) Alle uitbreidingen zitten NIET bij de ultimate Edition in, die moet je los kopen.
Er is vanaf het begin een normale season pass geweest voor toekomstige expansions. Ultimate edition heeft gewoon die car pass, vip member, early access en korting op de expansions. Btw. "In addition to the release of the Forza Horizon 3 demo for Windows 10 PC, today we are releasing an update for the Forza Horizon 3 Xbox One demo. This update will add HDR support to the demo, giving players on Xbox One S (and viewing on an HDR display) the ability to experience the fun and beauty of the Forza Horizon 3 demo in all its HDR glory."
Ben op zoek naar iemand die me kan helpen met de co-op campaign achievements. Misschien iemand die ze ook graag wil halen zodat we elkaar kunnen helpen?
Moet je ze nog hebben? Ik kan wel tijd maken, ik heb ze ook nog nodig. Stuur me maar een berichtje @ IceDFire (xbl)!
Vandaag een goede dag gehad in de game. Een paar uur online gespeeld om alle Forzathon goal te behalen en ondertussen weer een aantal toffe auto's rijker. Heb een paar 200k+ auto's uit spins gehaald en die HE van de Forzathon gescoord. Op naar de rest van de Horizon Editions!
Net even die Subaru HE geprobeerd van de Forzathon. In een simpele race 20k XP met de XP boost. Je kunt trouwens best wat toffe dingen snipen in de Auction House. Net die Maserati van 2 miljoen voor 200k op de kop getikt. Nu weer verkopen voor 600k-1 miljoen. Edit: Ook een 599 GTO kunnen scoren voor 100k. Koopje!
Stomme vraag misschien. Maar heb de game vandaag eens opgestart maar hoe krijg je die HE dingen? verstuurd via Tapatalk
Die kun je winnen in een wheelspin, welke je krijgt door te levelen. Je kunt wheelspins ook kopen (50.000cr) met de juiste perk. Maar het is dan goedkoper de HE auto te score in de auction house
Is nu ook bij Mediamarkt € 34,98 http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_forza-horizon-3-xbox-one-1458862.html
Game eerder deze week "uitgespeeld". Was weer genieten. Nu af en toe even de hele reeks overgebleven races etc. doen. Wil vooral nog een aantal HE auto's scoren, om m'n collectie compleet te maken. Ben ook blij dat de photo mode eindelijk werkt op pc, kan nu toffe shots maken. De volgende bijvoorbeeld kan als spoiler beschouwd worden, maar ik vond m zeer tof. Spoiler
Ja, ik zag het... MM gaat mee met GM. Ik heb 'm een paar dagen terug gereserveerd bij GM, maar nog steeds geen bericht gehad. Dus misschien bij MM dan maar halen. Tnx nog!