1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Tegen goede piloten zijn de AA guns echt te zwak geworden vind ik en daarbij ben je als bemanning van zo'n ding ook nog eens heel kwetsbaar, super makkelijk doelwit voor snipers.
    Wanneer ikzelf als piloot speel probeer ik die AA-guns altijd zo snel mogelijk op te blazen en dan is het echt een genot om in de lucht te zijn! Spotten en bombarderen maar, gegarandeerd veel kills en punten! Enkel beetje opletten of vijandige vliegtuigen zich met jou aan het op lijnen zijn, want via een dogfight kun je wel heel snel uit de lucht gehaald worden is mijn ervaring.

    Vind de vliegtuigen heel gaaf in BF1, maar haal er helaas net niet de voldoening uit zoals dat bij BF1943 het geval was. Toch net iets te makkelijk gemaakt nu. Maar het blijft leuk om het slagveld zo vanuit de lucht te aanschouwen en te bestoken met alles wat je vliegtuig maar aan boort heeft... :D

    Zelf heb ik het idee dat ze niet 'onze' wapens zwakker moeten maken maar iets aan het zelfherstel van voertuigen moeten veranderen. Dit geld voor zowel vliegtuigen als tanks...
     
    Stefandaman vindt dit leuk.
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Vanavond twee mooie multikilts nog gepakt.

    Limpet


    Vliegtuigje
     
    Bidle, Chrizzle, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik werd helemaal blij toen ik je de duik zag maken en die gasten allemaal in beeld verschenen haha.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dat potje was echt ziek. Maat van me was op bezoek en ik liet hem de game zien, ging meteen 57-1. En die death was omdat ik tegen een boom aanvloog.. :+

    [​IMG]

    "Wel uitkijken bij het oversteken hè!" - Moeders
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2016
    Sasuke26, Bidle, Korkss en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Pfff volgens mij door al die aanbiedingen is er weer een hele verse batch aan spelers bijgekomen die totaal niet weten hoe je (Conquest) moet spelen. Dit weekend eigenlijk wel in elk potje dat de helft van de spelers wel iets van 20 kills per speler heeft maar dan net 3 of 4000 punten in een potje haalt :mad: Het is echt het hele potje van vla naar vlag lopen omdat er anders totaal niets (terug)gecapped wordt
     
    Korkss vindt dit leuk.
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756

    Millimeter werk!
     
    iNdie^, Metal Mark, Kimi NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, sorry hoor... ik ben ook nieuw met Battlefield.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Martini. <3

     
    Bidle, bulletproof010, Korkss en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De Martini is zooo chill, speel er ook veel mee. Dat geluid is ook echt godstyfus geil.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben echt zo blij met deze WW1 setting.
    Heb echt de hele tijd het CoD2 gevoel qua wapens etc, echt tof!

    Enkel nog maar Rush, Operations en TDM gespeeld, maar wat een tof spel. (rank 11 ben ik nu).
    Operations is ook echt de beste modus tot nu toe. Veel serieuze spelers!
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Rush en tdm heb ik nog niet eens gespeeld. Vind zelf conquest en operations super, al kan ik me met operations wel irriteren aan de maps met bunkers. Had vd week als aanvaller een super team. Tot de allerlaatste sector in de forest map hadden we nog 0 treinen etc gebruikt. Toen op het laatste choke point (die bunker) 3 treinen verneukt en alsnog verliezen.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    TDM speel ik normaal nooit, maar ik moest oefenen met die Medic gun (en aan mijn revive-skills werken).

    Vind persoonlijk de map met die berg en bunker het ergste in Operations.
    Die bunker waar B zich in bevind in de eerste of 2 sector, wordt standaard van binnen helemaal belegerd door de vijand.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    De COD dit jaar was het niet... BF in de aanbieding en daar ga je... iedereen die z'n COD technieken ff wil demonstreren, ik ken het
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wanneer je met genoeg man op die bunker gaat liggen kun je het punt alsnog overnemen, je hoeft niet naar binnen! Wil je die bunker bestormen, gooi dan eerst wat rookgranaten naar binnen. :)
    Helaas werken niet altijd voldoende teamgenoten mee, maar als je een van deze twee tactieken weet uit te voeren is aanvallen op dit deel van de map best goed te doen...

    Gisteravond trouwens een groepje (clan) spelers in mijn team die allemaal rank 97 of hoger waren. Niemand hoefde eigenlijk iets te doen, die vijf man deden alles met behulp van twee tanks en een vliegtuig, totale controle over de server, map na map. :eek: Voelde opzich wel episch aan, maar van de ene kant als zo'n gasten je tegenstanders zijn kan ik best begrijpen dat de fun er snel vanaf is.
    Word tijd dat servers echt beter ingedeeld worden op niveau want vind momenteel nooit meer een pot die in balans lijkt te zijn. Is altijd één team dat volledig de overhand heeft.

    Nu als nieuwkomer nog instromen lijkt mij helemaal geen pretje als je ook nog de lay-outs van de maps moet ontdekken...
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik ken genoeg nieuwkomers die wel gewoon mee de objective op gaan en hun taak als squadmember uitvoeren. Heel veel mensen willen juist gewoon niet voor de objectives gaan maar spelen puur voor kills. Dit is in elke bf zo en zal helaas nooit veranderen.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een objective overnemen snappen de meesten ook nog wel, maar een punt verdedigen en behouden word vaak vergeten heb ik het idee. Merendeel van de spelers lijken constant richting de plekken te sprinten waar de meeste 'actie' is. 8)

    Achja, ik vind het wel allemaal best. Vermaak mij nog constant prima met deze game en wat ben ik blij met Operations! _O_
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Wat een buggy teringzooi is het af en toe toch ook... Word ik eerst bij B 'killed in action' door de brokstukken van het Airship. Vervolgens wordt ik gerevived, gelijk ga ik weer dood door de brokstukken en spawn ik vervolgens op A. En toen had ik dus dit scherm... Mijn movement controls waren ook nog eens omgedraaid: liep ik vooruit, zag ik mezelf linksonder op de minimap achteruit lopen :lol:.
     
    Xandorra en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Heb ik ook wel eens gehad, vreemde bug. Deze is ook vreemd:

     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat lijkt meer op het even haperen van de internetconnectie dan een bug in de game zelf...

    Zie het hier ook wel eens in de lucht gebeuren dat ik opeens versneld naar een andere positie word verplaatst.
    Meestal zonder erg, maar dichterbij de grond of obstakels kan het helaas wel fataal zijn. =(

    Die van Antraxx is wel duidelijk een bug/glitch lijkt mij. :lol:

    Maar eigenlijk als je bedenk hoe groots en dynamisch deze game is valt het eigenlijk toch best wel mee met de bugs, niet?
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik weet t niet hoor, soms lijkt t wel alsof dingen niet getest worden. Die revives bugs en niet kunnen quitten bijvoorbeeld.
     
    AntraXxX en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina