Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik wist dat dit een crime ging worden; ik heb het begin van de laatste nascar race wel gezien maar ben rond half 11 gestopt met kijken. En eigenlijk heb ik pas woensdagavond thuis om het af te kijken... :'-(

Ik heb Twitter al van m'n telefoon afgehaald. Maar moet ik ook dit forum te komende dagen negeren? :D

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Slecht! En dat noemt zich fan. :F:

3. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    jajajajaja :p

Moet toegeven dat ik er achteraf ook wel een beetje spijt van had. Zeker gezien het feit dat ik voor geen meter in slaap viel... En nu ik er zo over denk, ik ga het toch maar vanavond afkijken want het omzeilen van het nieuws gaat never nooit 3 dagen lang goed :lol:

4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor het eerst dat ik een Nascar race heb gekeken. Eigenlijk alleen de laatste 50 ronde maar oké. Ik snap er nog maar weinig van maar het was een hoop spektakel.

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Veel overstuur of te vroeg instuur momentjes. Zo lijkt het alsof de beste ooit voor Max te doen moet zijn maar denk dat het ook de prijs is voor het vele pushen en het maximale eruit willen halen is.

6. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo, toch maar de finale nascar race gekeken vanavond. Voordat @Racerblade01 te irritant gaat doen ;) Whaaaaaaaaa, Johnson doet het gewoon. Een 7e titel. Hij doet het gewoon!! :D Wat een held. En wat een einde. Heerlijk onvoorspelbaar, zoals nascar moet zijn. Wel super sneu voor Edwards trouwens, hem had ik het toch ook wel enorm gegund.

Ik snap overigens wel dat dit niet iedereen z'n ding is. Maar ik vind het héérlijk :+

The Grand Tour vond ik dan weer wat minder heerlijk. Sterker nog, ik vond er eigenlijk geen zak aan. Veel teveel gelul, een "supertest" die ieder blad/programma/YouTube-kanaal al gedaan heeft en dat was het wel. De laatste paar seizoenen van Top Gear waren ruk en dit lijkt gewoon dezelfde weg te gaan bewandelen. Het hele format is gewoon op. Niet raar natuurlijk, na zoveel seizoenen.

7. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Vond het van Edwards vooral wel eigen schuld eigenlijk. :p Maar alsnog blij dat het niet Kyle Busch is geworden. :+

8. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Is ook zo, maar toch. Had hem graag de titel een keer binnen zien slepen.

Ik ben vooral blij dat Logano weer naast de pot pist :+

9. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Eens qua TGT, hopelijk trekken ze dat wat meer rechts als er meerdere onderwerpen in een aflevering zitten, dit duurde te lang en was te saai. Maar wel weer ouderwets Top Gear, betere start dan de 1e aflevering nieuwe topgear maar da's niet zo moeilijk.

10. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Race Pro (xb360) had Macau.

12. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Project Gotham Racing 4 ook.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Kimi NL vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Toch één van de weinige teams die echt weten hoe het hele socialmedia gebeuren in elkaar steekt.
    ik had er persoonlijk een licht muziekje onder gemonteerd om de kraak in het geluid op te heffen, maar wel een leuk interview!

15. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Logitech G920 voor 250 euro bij Bol.com. Mocht er iemand nog geen stuurtje hebben :D

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Doe jezelf een lol en leg wat extra neer en ga voor een Thrustmaster! Ligitech werkt nog steeds met tandwieltjes en voelt daardoor mechanisch rammelig aan. :)

17. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
  18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
  19. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ligt het aan mij of is de Ziggo beeldkwaliteit tijdens de F1 uitzending op dit moment behoorlijk bagger? Kan het amper HD noemen... :F:

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ligt aan jou :)

Deel Deze Pagina