Ik wist dat dit een crime ging worden; ik heb het begin van de laatste nascar race wel gezien maar ben rond half 11 gestopt met kijken. En eigenlijk heb ik pas woensdagavond thuis om het af te kijken... Ik heb Twitter al van m'n telefoon afgehaald. Maar moet ik ook dit forum te komende dagen negeren?
jajajajaja Moet toegeven dat ik er achteraf ook wel een beetje spijt van had. Zeker gezien het feit dat ik voor geen meter in slaap viel... En nu ik er zo over denk, ik ga het toch maar vanavond afkijken want het omzeilen van het nieuws gaat never nooit 3 dagen lang goed
Voor het eerst dat ik een Nascar race heb gekeken. Eigenlijk alleen de laatste 50 ronde maar oké. Ik snap er nog maar weinig van maar het was een hoop spektakel.
Veel overstuur of te vroeg instuur momentjes. Zo lijkt het alsof de beste ooit voor Max te doen moet zijn maar denk dat het ook de prijs is voor het vele pushen en het maximale eruit willen halen is.
Zo, toch maar de finale nascar race gekeken vanavond. Voordat @Racerblade01 te irritant gaat doen Whaaaaaaaaa, Johnson doet het gewoon. Een 7e titel. Hij doet het gewoon!! Wat een held. En wat een einde. Heerlijk onvoorspelbaar, zoals nascar moet zijn. Wel super sneu voor Edwards trouwens, hem had ik het toch ook wel enorm gegund. Ik snap overigens wel dat dit niet iedereen z'n ding is. Maar ik vind het héérlijk The Grand Tour vond ik dan weer wat minder heerlijk. Sterker nog, ik vond er eigenlijk geen zak aan. Veel teveel gelul, een "supertest" die ieder blad/programma/YouTube-kanaal al gedaan heeft en dat was het wel. De laatste paar seizoenen van Top Gear waren ruk en dit lijkt gewoon dezelfde weg te gaan bewandelen. Het hele format is gewoon op. Niet raar natuurlijk, na zoveel seizoenen.
Vond het van Edwards vooral wel eigen schuld eigenlijk. Maar alsnog blij dat het niet Kyle Busch is geworden.
Is ook zo, maar toch. Had hem graag de titel een keer binnen zien slepen. Ik ben vooral blij dat Logano weer naast de pot pist
Eens qua TGT, hopelijk trekken ze dat wat meer rechts als er meerdere onderwerpen in een aflevering zitten, dit duurde te lang en was te saai. Maar wel weer ouderwets Top Gear, betere start dan de 1e aflevering nieuwe topgear maar da's niet zo moeilijk.
Is er geen racegame die Macau als baan in het spel heeft? Na het zien van deze crash-compilatie, moet ik concluderen dat dit de perfecte cuprace baan is! https://www.youtube.com/watch?time_continue=67&v=YvCfiwCOTlU
Verstappen en Ricciardo interviewen elkaar: http://www.redbullracing.com/video/bulls-sofa-talking-all-things-f1# Interessant!
Toch één van de weinige teams die echt weten hoe het hele socialmedia gebeuren in elkaar steekt. ik had er persoonlijk een licht muziekje onder gemonteerd om de kraak in het geluid op te heffen, maar wel een leuk interview!
Doe jezelf een lol en leg wat extra neer en ga voor een Thrustmaster! Ligitech werkt nog steeds met tandwieltjes en voelt daardoor mechanisch rammelig aan.
Speciaal voor @B Tender http://www.autoblog.nl/nieuws/koop-een-mazda-mx-5-met-een-wankelmotor-93219#post-93219
Niet aan beginnen, beter zelf bouwen. 3 rotor scoren uit japan, compleet herbouwen met nieuwe Apex seals etc, en zelf inbouwen. Zelf bouwen is leuker. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ligt het aan mij of is de Ziggo beeldkwaliteit tijdens de F1 uitzending op dit moment behoorlijk bagger? Kan het amper HD noemen...