1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met 4K instellen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BartuS89, 27 nov 2016.

  1. BartuS89

    BartuS89 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal.

    Geen idee als ik het hier goed post maar goed.

    Ik heb sinds vorige jaar een nieuwe tv een "4K" tv van LG de: 43UF640V. Nu heb ik na heel lang lopen twijfelen toch naast mijn PS4 ook een Xbox One S gekocht aangezien het toch black friday was.
    Helemaal blij als een klein kind die voor het eerst in de ballenbak dat ik was ging ik terug naar huis om het nieuwe speelgoed aan te sluiten.
    Alles aangesloten en ingesteld geeft de Xbox zelf al aan dat hij een 4K tv heeft gevonden, en hier begint de teleurstelling.

    Hij begin dat mijn tv geen HDR10 ondersteund. Betekend dit nu dat ik alleen maar op 1080p kan spelen en niet in 4k?

    Kan iemand mij hier mee helpen?

    [​IMG]
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Sowieso kan je op een Xbox geen 4k games spelen, dit is enkel bij video's.
    Wat hij niet aankan is HDR, je televisie heeft die mogelijkheid niet, maar heb gelezen dat de fabrikant dmv een software update dit naar je tv kan pushen (maar pin me hier niet op vast)
     
  3. BartuS89

    BartuS89 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja bedoelde ook HDR, het echte 4K komt pas met Project Scorpio.
    Ik ga eens kijken als ik m'n tv kan updaten, bedankt voor de tip :)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ondersteunt deze TV wel HDR? Op de officiƫle website zie ik dit er namelijk niet bij staan. Als deze ondersteuning er niet is kan LG deze ook niet naar de TV pushen. Heb zelf ook een LG (weliswaar een heel ander model), maar daar is de herkenning er namelijk wel meteen vanaf de Xbox, vandaar dat ik twijfel of je TV het wel ondersteunt. Overigens staan de begrippen 4K en HDR los van elkaar.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De LG 43UF640V ondersteunt geen HDR. Dat is het probleem.
     
  6. BartuS89

    BartuS89 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze week heb ik een update van de TV gehad, vanavond voor het eerst de Xbox even aan gehad en ja hoor Ik kan hem nu op 4K(UHD) instellen..
    Ik ben er blij mee :D
     

Deel Deze Pagina