Dat is Mass Effect altijd al geweest. Maaruh.....RPG gebeuren laten zien maakt nou niet bepaald een spannende trailer. Voor een eerste trailer is dit perfect. Het RPG gedeelte laten ze vast wel zien als er wat meer tijd voor is.
Waarom zeg je dat? Wat voor No Man's Sky staat neem ik aan. Dit zijn toch 2 volledig verschillende games..
Mass Effect is een RPG, maar niet zoals vele andere games dat doen. Gaat veel meer om de relaties, gesprekken, keuzes (nja... dat is nogal tegengevallen eerlijk gezegd in deel 3 ) en verder een cover shooter waarin je een aatal verschillende ability sets hebt.
Ik reageerde op haar, was te lui om te citeren Vond je het tegenvallen in deel 3? Ik vond dat juist het beste in dat deel, zat veel meer diepgang in.
Wij kunnen het tenminste eens worden als het om Mass Effect gaat. Eerst de Mako en nu dit weer. Het wordt nog wel wat tussen ons.
Ja klopt man. Ik heb het altijd over het einde van mas effect :') ik zeg verder toch juist verder dat de game het goed doet?
Dat gameplay filmpje/trailer is echt natte droom shit! Damn, laat het zo mooi zijn. Maar ik spring toch nog maar niet op de hype train, kan het niet tegenvallen ieg, he Sean ?